Koncertfotografering ?
Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 08:13

Jeg skal til koncert med Roger Waters 1/5.Er der nogen der ved om det kan
passe, at man ikke må fotografere til en friluftskoncert ?
Venlig hilsen
Anne

Fra : Ole Holst

Dato : 07-04-07 09:35

Der står jo ofte på billetten, at man ikke må, men i disse mobiltlf. tider
er det jo svært for arrangørene at kontrollere det.
Jeg var til koncert i Falkoner forrige torsdag(og høre "The musical box".
gamle Genesis numre... fantastisk koncert). hver gang der var en der holdt
en mobil op for at tage et billede, blev der peget med laserlys fra et sted
oppe bagfra, vildt forstyrrende, jeg tror der stod 3 mand og peget med lyset
på kameradiplayet, hver gang der var forsøg på at tage billeder. Så det er
jo måden man gør opmærksom på at det er forbudt indendørs, hvordan de griber
det and undendørs, kan du jo fortæller her, når du har været til koncerten.
Eller er der andre der ved det?????.

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 11:10

"Ole Holst" <holst-andersen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan de griber det and undendørs, kan du jo fortæller her, når du har
> været til koncerten. Eller er der andre der ved det?????.

Tak for dit svar.Det må være meget generende med alt det laserlys...Det er
jo ikke det samme at tage billeder på mobilen, så jeg tror vi lader kameraet
blive hjemme.Godt nok lidt ærgeligt

Hilsen Anne

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 09:44

On Sat, 7 Apr 2007 09:13:19 +0200, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:

>Jeg skal til koncert med Roger Waters 1/5.Er der nogen der ved om det kan
>passe, at man ikke må fotografere til en friluftskoncert ?
>Venlig hilsen

Det kan sikkert sagtens passe. I de fleste tilfælde skelner man dog
mellem "point & shoot" og professionelt udstyr (spejlrefleks), og jeg
har aldrig oplevet at man tog på vej over små lommekameraer. Så ville
de jo være nødt til at konfiskere stort set alle mobiltelefoner

Held og lykke med billederne
/Alex
www.linaa.com

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 11:20

> [...]
> har aldrig oplevet at man tog på vej over små lommekameraer. Så ville
> de jo være nødt til at konfiskere stort set alle mobiltelefoner

Tak for svaret.Det var nu et spejlrefleks vi ville taget med, så vi må nok
heller droppe det.Jeg har et lommekamera,men det er jo ikke det samme
Gode billeder du har taget.
Hilsen
Anne

Fra : Bruno

Dato : 07-04-07 20:34

AM wrote:

> Tak for svaret.Det var nu et spejlrefleks vi ville taget med, så vi må nok
> heller droppe det.Jeg har et lommekamera,men det er jo ikke det samme
> Gode billeder du har taget.

Du vil under alle omstændigheder ikke kunne få et stort kamera med ind,
på samme måde som glasflasker og andet der kan bruges som slagvåben så
udelukkes store kameraer.

Mvh
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 21:59

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Du vil under alle omstændigheder ikke kunne få et stort kamera med ind, på
> samme måde som glasflasker og andet der kan bruges som slagvåben så
> [...]

Hej Bruno

Jeg var næsten klar over, at man ikke måtte tage det med ind.Til stor
ærgelse for min mand, må vi lade det ligge hjemme.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-04-07 22:01

AM <an.msnabelapc.dk> wrote:

> "Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Hej Bruno
>
> Jeg var næsten klar over, at man ikke måtte tage det med ind.Til stor
> ærgelse for min mand, må vi lade det ligge hjemme.

Man kan altid kontakte arrangørerne, men du skal nok kunne fremvise et
pressekort for at få fototilladelse, med mindre de er flinke ...

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 22:47

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan altid kontakte arrangørerne, men du skal nok kunne fremvise et
> pressekort for at få fototilladelse, med mindre de er flinke ...
>

> /thomas

Det kan vi nok godt opgive .
Hilsen Anne