2 Cowboys - Everybody Gonfi Gon
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-04-07 23:31

Hej

Findes denne sang på nogen cd?

2 Cowboys - Everybody Gonfi Gon (Valencia Mix)

Det skal være Valencia Mix.

Gerne en cd der er til at købe i de danske forretninger.

Håber nogen kan hjælpe.

Ulrik Chr.
nettet@uac.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 07-04-07 15:01

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> mentioned this

> [...]
>
> 2 Cowboys - Everybody Gonfi Gon (Valencia Mix)
>
> Det skal være Valencia Mix.
>
> Gerne en cd der er til at købe i de danske forretninger.

Udgået fra pladeselskabet for mange år siden, men what the hell
da den er udgået og derved ikke er til at købe i en pladebutik, så:
http://www.sendspace.com/file/anji1g
Det er den specielle Valencia Mix som gemmer sig der.

--
Per Hansen

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 08-04-07 11:20

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Udgået fra pladeselskabet for mange år siden, men what the hell
> da den er udgået og derved ikke er til at købe i en pladebutik, så:

Har den selv i forvejen.
Men vil gerne havde den på original cd.

Hvad hedder cd'en? - måske kan man skaffe den på brugt markedet.

Ulrik Chr.
nettet@uac.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 08-04-07 20:32

> [...]

> Har den selv i forvejen.
> Men vil gerne havde den på original cd.
>
> Hvad hedder cd'en? - måske kan man skaffe den på brugt markedet.

Maxien hedder blot: 2 Cowboys - Everybody Gonfi Gon
Maxi udgivet i 1994, der kom aldrig et album fra dem.

--
Per Hansen

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 08-04-07 21:44

> Maxien hedder blot: 2 Cowboys - Everybody Gonfi Gon
> Maxi udgivet i 1994, der kom aldrig et album fra dem.

Ok - takker.

Ulrik Chr.
nettet@uac.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 09-04-07 10:40

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> mentioned this

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ok - takker.

Halløjsa, min tyske brugt forbindelse jeg normalt handler brugte
udenlandske vinyler hos har den sørme som second hand cd til 9 Euro.
http://shor.ter.dk/966140364

Så kender du et sted der måske har den liggende, men det sender de dig
lige en mail om, det er efter "først til mølle princip" hos dem.

--
Per Hansen

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 09-06-07 15:13

> Halløjsa, min tyske brugt forbindelse jeg normalt handler brugte
> udenlandske vinyler hos har den sørme som second hand cd til 9 Euro.
> http://shor.ter.dk/966140364

Ser ud til de stadig har den

Hvad siger du til at skaffe den hjem til mig, hvis jeg betaler dig 100 kr.
??

Ulrik Chr.
nettet@uac.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 10-06-07 09:05

> [...]

> Ser ud til de stadig har den
>
> Hvad siger du til at skaffe den hjem til mig, hvis jeg betaler dig 100

Nej, men du kan godt stole på dem når du handler hos dem.

--
Per Hansen