Andet multimedie
bentjuul 3670
Problemer med HP LaserJet 5N. OT=?
Fra : Henrik Hanfgarn

Dato : 03-07-01 10:55

Hej,

Jeg har efter skift af toneren i en HP LaserJet 5N, oplevet at den udskriver
underlige tegn etc... Lidt ligesom den ikke har den rigtige driver.
Dette er ikke tilfældet, da denne ikke er skiftet.

Erstatnings toneren var af samme originale mærke som den forrige.

Håber der er nogen der kan hjælpe....

På forhånd tak

Henrik Hanfgarn

Fra : Nynne Hansen

Dato : 03-07-01 17:29

Hej Henrik!

Har du evt. prøvet at afinstallere og geninstallere driveren? Jeg har ikke
lige hørt om den slags problem med en printer ellers....

Nynne

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 03-07-01 16:39

> [...]
> Dette er ikke tilfældet, da denne ikke er skiftet.
>
> Erstatnings toneren var af samme originale mærke som den forrige.

Du har kontrolleret at dit printerstik sidder rigtigt i ?...
Og du har ikke en scanner med gennemgang på parallelporten
som er slukket ?

Hvad hvis du udskriver en testside fra menuen, ser
den også underlig ud ?