Hygge weekend.
Fra : Claus

Dato : 15-04-07 10:01

Jeg har inviteret min kone på en hygge/slappe weekend om 14 dage. Jeg
har dog endnu ikke bestilt noget endnu og håber nogen her i gruppen
vil hjælpe med inspiration. Jeg havde faktisk forstillet mig en
wellness-weekend med afslapning på et hotel i Danmark eller
Sydsverige. Er der nogle her i gruppen der har gode forslag og kan
hjælpe mig lidt på vej. Pris ide ca. 3000 for 2 personer

Fra : Sten Schou

Dato : 15-04-07 11:23

"Claus" <digevangen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Så skal du tage Ruths Hotel i Skagen, ingen tvivl om det.

http://www.ruths-hotel.dk

Hilsen Sten

Fra : Bjarne

Dato : 15-04-07 11:28

Claus skrev:
> [...]
> Sydsverige. Er der nogle her i gruppen der har gode forslag og kan
> hjælpe mig lidt på vej. Pris ide ca. 3000 for 2 personer

Szczecin i Polen.
Prøv f.eks. at høre Vindrose rejser om de har en pakke med færge + hotel.

Bjarne

Fra : Claus

Dato : 15-04-07 14:48

On 15 Apr., 12:23, "Sten Schou" <r...@planetwave.net> wrote:
> [...]
> hjælpe mig lidt på vej. Pris ide ca. 3000 for 2 personer
>
> Så skal du tage Ruths Hotel i Skagen, ingen tvivl om det.

Det var sådan noget som Ruths hotel jeg havde tænkt. Der er dog lidt
langt til Skagen når man kommer fra Køge. Jeg havde tænkt noget med ud
fredag eftermiddag og hjem søndag eftermiddag...claus

Fra : Anette

Dato : 15-04-07 18:55

> [...]
langt til Skagen når man kommer fra Køge. Jeg havde tænkt noget med ud
fredag eftermiddag og hjem søndag eftermiddag...claus
---

Maribo Søpark måske? Der skal du ikke bruge meget tid på transporten

http://www.maribo-soepark.dk/

Anette

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 15-04-07 15:19

[...]

Hey Claus.
Fri-Weekender har jeg generelt for lidt af, men for et års tid siden tog min
kone og jeg en lyn-weekend til Fanø, hvor vi aldrig havde været før.
2 1/2 time fra Frederikssund til Esbjerg og 10 min. med færgen. Vi boede på
Fanø Krogård, som er et af danmarks ældste udskænkningssted, med
bindingsværk og hele pivtøjet.
Dejligt sted med masser af natur, og tilfældet ville at der var
dragefestival på stranden, som man jo i øvrigt må køre på, så der var 1000
vis af dem i tilgift at kigge på.
Hyggelige gåture, lidt historie og masser af vær-sammen-tid.
Klart noget jeg kan anbefale.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-04-07 20:03

"Claus" <digevangen@hotmail.com> writes:

> [...]
> Sydsverige. Er der nogle her i gruppen der har gode forslag og kan
> hjælpe mig lidt på vej. Pris ide ca. 3000 for 2 personer

Jeg har hørt godt om Christies:
http://www.christies.dk/ophold.htm

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : marlene

Dato : 16-04-07 18:28

prøv på birkekær- gislinge
de har bustur til stettin med alt ønskeligt. også med en enkelt overnatning
billigt, men måske udsolgt, mener der er påstigning i rønne