Hotel i Paris - haster...
Fra : rt

Dato : 13-04-07 12:03

Vi er fire personer der på onsdag tager en lille uge til
Paris. Vi havde bestilt to dobbeltværelser (55 euro pr.
værelse) på Hotel Stella i Latinerkvarteret nær Notre-Dame.

Jeg har netop nu, 5 dage inden afrejse, modtaget
en e-mail fra dem om at hotellet er blevet lukket
pga. brandsikring (der er for meget træ)og først vil
åbne når det er helt sikret. De kan ikke sige hvornår.

Rimelig trist for os.

Derfor vil jeg høre om I kan anbefale et godt (hyggeligt)
og billigt hotel, helst i samme område, og meget gerne
i samme prisniveau.

Håber I kan hjælpe...

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : ks

Dato : 13-04-07 12:25

On Fri, 13 Apr 2007 13:03:18 +0200, "rt" <ostekongen@FJERNhotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Derfor vil jeg høre om I kan anbefale et godt (hyggeligt)
>og billigt hotel, helst i samme område, og meget gerne

Marignan er godt og billigt, men desværre skal i nok være meget
heldige, hvis de har noget ledigt med så kort varsel. Men det er da et
forsøg værd:

http://www.hotel-marignan.com/

I kan også prøve:

http://www.eurocheapo.com/paris/
www.venere.com

Fra : Peter M

Dato : 13-04-07 15:55

Esmeralda v/ Notra Dame.
Tlf.: 01 43 54 19 20 +
Fax 01 40 51 00 68
Læste om hotellet i Politiken. Småt, meget specielt, elendig standard, men
medvirker i en charmerende børnebog og beliggenheden er perfekt.
Mvh
Peter

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 15-04-07 08:47

> Derfor vil jeg høre om I kan anbefale et godt (hyggeligt)
> og billigt hotel, helst i samme område, og meget gerne
> i samme prisniveau.

Jeg har før været heldig med at bruge www.ratestogo.com lige inden jeg tog
afsted, jeg ved bare ikke om de er blevet for kommercielle, og dermed for
dyre.

Ellers plejer hotelprisdatabaser nemlig at være pænt dyre.

Mvh.

Lars Kristian Jensen

Fra : Anette

Dato : 15-04-07 18:52

"Lars Kristian Jensen" <lars@FJERNwefl-jensen.dk> skrev

> [...]
> dyre.
>
> Ellers plejer hotelprisdatabaser nemlig at være pænt dyre.

Wotif.com plejer at have nogle rigtig gode last minute.... Men begge sider
er egentlig blevet for store og uoverskuelige.... især i storbyer.

Anette

Fra : rt

Dato : 16-04-07 07:13

Tak til jer allesammen...

Vi endte med at booke på
Hôtel Pratic
9 rue d'Ormesson
Paris, 75004

Det blev dog en anelse dyre end vores oprindelige
hotel, men det var sgu svært lige at finde noget.

Nogen der har erfaringer med dette hotel?

--
De bedste hilsener

/rt