Indio Californien
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 12-04-07 19:47

Hej NG, min familie og jeg (3 voksne og 1 barn 7 år) skal til Indio
Californien til november - december 2007 og besøge nogle venner vi har
derovre. Den nærmeste "kendte" lufthavn er Palm Springs, men de vil godt
hente os i L.A. hvis det bedre kan betale os for os. Er der nogle herinde
der har en idé om, hvilken lufthavn vi skal flyve til? Hvilken prisdatabase,
vi skal bruge? hvornår det bedst kan betale sig at booke? Og hvilke
datoer/dage, der vil være bedst at flyve på ?

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 12-04-07 20:49

Vi har lige bestilt meget billige billetter hos KLM til San Francisco.
8200,- for to voksme og en baby t/r. i september måned.

Vi kunne også have fået dem billigt til LA - så hvis jeres venner vil hente
jer dér er det måske en god mulighed.

www.klm.dk

Anne-Mette

Fra : Lars Ehlers

Dato : 13-04-07 18:56

On Thu, 12 Apr 2007 20:46:50 +0200, "Lars Kristian Jensen"
> [...]

>vi skal bruge? hvornår det bedst kan betale sig at booke? Og hvilke
>datoer/dage, der vil være bedst at flyve på ?

Det er nok billigst at flyve til LAX, der er flere selskaber der
flyver fra Europa til LAX, så der er mere konkurrence. I kan evt.
kigge på andre lufthavne i det sydlige Californien, men det vil
sikkert indebære et flyskift i USA. Prøv f.eks. at checke Ontario
lufthavnen (i Riverside County) og Orange County lufthavnen (John
Wayne Airport).

--
Lars Ehlers

Fra : knud poulsen

Dato : 14-04-07 14:42

"Lars Kristian Jensen" <lars@FJERNwefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lars Kristian Jensen
>har bestilt til lax med afgang fra ålborg d. 29 sep 2007, pris for 4 voksen

Knud Poulsen