Billigste fly til Florida
Fra : Hansen

Dato : 12-04-07 13:59

Hejsa,

Vi er blevet bidt af Florida og regner derfor med at komme igen de næste
mange år. Vi synes dog at flyrejsen er lidt dyr (11.000 for 2 t/r), så
derfor er vi ved at undersøge de billigste muligheder.

Er der nogen der har nogle gode fif? Jeg tænker på tidspunkter på året,
selskaber, bonus ordninger osv?

/Hansen

Fra : jimmi1311

Dato : 12-04-07 14:54

On 12 Apr., 14:58, "Hansen" <bluesb...@-remove-this-hotmail.com>
wrote:
> [...]
> derfor er vi ved at undersøge de billigste muligheder.
>
> Er der nogen der har nogle gode fif? Jeg tænker på tidspunkter på året,

Hej Hansen

Det er i hvert fald set billigere, hvis i rejser uden for sæsonen.

Fra KBH til miami og retur i September: 3334 kr incl skatter og
afgifter

Fra Hamburg: 3231 kr

Fra Billund: 7075 kr

Priser fundet på flyprice.dk med afgang 9.9.07 og hjem igen 24.9.07,
hvilket har været helt tilfældige datoer.

MVH
Jimmi

Fra : Nicolai

Dato : 12-04-07 15:19

> [...]
> derfor er vi ved at undersøge de billigste muligheder.
>
> Er der nogen der har nogle gode fif? Jeg tænker på tidspunkter på året,

Priserne starter fra 3600 alt efter rejsedato

FIFFET hedder momondo.com - tippet er fanen "Flexible about dates" hvor det
fremgår hvilke dage der er billige

Fra : Krumme

Dato : 12-04-07 18:39

"Hansen" <bluesboys@-remove-this-hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> derfor er vi ved at undersøge de billigste muligheder.
>
> Er der nogen der har nogle gode fif? Jeg tænker på tidspunkter på året,

Hej Hansen

Tjek www.delta.com hjemmeside, det er ikke sikkert de lige er billigst i dag
men så tjek igen imorgen deres priser kører op og ned. Jeg holdt øje med
siden i en uge, og fik tilsidst en t/r til Los Angeles i september til
577$.

vh

Krumme

Fra : Sten Schou

Dato : 12-04-07 18:53

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dag men så tjek igen imorgen deres priser kører op og ned. Jeg holdt øje
> med siden i en uge, og fik tilsidst en t/r til Los Angeles i september

Nu kender vi jo ikke rejsedatoen, men Icelandair kan sagtens anbefales. Vi
skal selv med Icelandair til Minneapolis til sommer, og retur fra Orlando.

www.icelandair.dk

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 19:05

"Hansen" <bluesboys@-remove-this-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> derfor er vi ved at undersøge de billigste muligheder.
>
> Er der nogen der har nogle gode fif? Jeg tænker på tidspunkter på året,

Hejsa,

Der er flere muligheder, så surf rundt og bliv ved at tjekke priserne da de
svinger meget.
Jeg har tidligere brugt et par af følgende:

www.supersaver.dk
www.mrjet.dk
www.seat24.dk
www.icelandair.com
www.travelstart.dk

Rigtig god rejse

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Toulstrup

Klik dig ind på mine websites:

www.belgisk-olsalg.dk
www.florida-usa.dk

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 23-04-07 12:02

> Jeg har tidligere brugt et par af følgende:

> [...]
Alle disse sider kan du dække med en søgning på http://www.flyrejsen.dk
(samt mange flere sider)- så slipper du for at søge på alle og kan let
overskue hvor flybilletten er billigst.