Til Florida i Juli '07
Fra : Dinovo

Dato : 11-04-07 19:07

Hej i gruppen,

Familien og jeg skal på en 14 dags tur til Florida i Juli. Vi lander i
Miami d. 30 Juli og bor i Miami i 7 dage, hvor efter vi kører til
Orlando og bor der i 8 dage og så ellers hjem igen.

I den forbindelse er jeg intereseret i at høre om der mon skulle være
nogle i gruppen her som har nogle gode fif til ting man kunne se i
Miami og Orlando og ellers bare Florida generelt.

Vi var 10 dage i Orlando sidst år, så vi har set de "primære"
attraktioner såsom Disney, Kennedy Space center og SeaWorld.

Vores forløbige plan i Miami lyder på Shopping (Sawgrass Mills skulle
være godt?), 1 tur til Key West, tur til Everglades, og måske noget
sightseeing i Miami.

Orlando skal man jo nok i en af parkerne igen, og ellers ville vi
gerne se St. Augustine samt Clearwater/St. Petersburg.

Mon der er nogle herinde som har gode ideer og forslag til hvad der
ellers kunne være spændende at se?

Derudover er vi jo i Miami på en af de store helligdage "overthere"
nemlig 4th July - independenceday. Vi kunne godt tænke os at opleve
hvordan en rigtig amerikaner ville fejre denne dag. Nogle der har
nogle ideer til dette? Evt. områder og/eller resturanter man skulle
kigge nærmere på ifbm. den dag?

På forhånd tak.

Fra : Hansen

Dato : 12-04-07 13:56

>Vores forløbige plan i Miami lyder på Shopping (Sawgrass Mills skulle
>være godt?), 1 tur til Key West, tur til Everglades, og måske noget
>sightseeing i Miami.

Sawgrass kan helt sikkert anbefales. Det er virkelig stort! Så hvis I er
nogle shoppelystne personer kan gode kondisko anbefales I Orlando findes
der desuden et Outlet tæt på Holiday Inn LAKE BUENA VISTA der er godt. Mener
det er det der hedder Orlando Premium Outlets

/Hansen

Fra : Lau

Dato : 14-04-07 10:43

http://www.efwefla.org/

Dette museum var en stor oplevelse. Her får man et godt indblik i den verden
2 af de rigtige store innovative mennesker havde i starten af 1900-tallet.
Edison med mere end 1300 patenter og hans videnslyst. Det er absolut en
køretur værd og i mine øjne meget mere oplevelsesrigt end den tur vi havde i
en båd i Everglades på 1 time. Den larmede så meget at vi kun så 1 (een)
fugl og 1 edderkop. Ingen alligatorer!
Dagen efter var vi lige pludselig 2 meter fra en gator på en golfbane.
God tur

vh
Lau

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-07 12:03

Jeg kunne remse rigtig mange gode ideer og råd op, men vil istedet tillade
mig at henvise til min hjemmeside om Florida.:

www.florida-usa.dk

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Toulstrup