Hvad betyder "nachrüstbar" på tysk
Fra : Rikke Frandsen

Dato : 12-04-07 14:15

a.. Er ved at handle MC-tøj ved Louis i Tyskland.
a..
Hvad betyder ordet "nachrüstbar" i følgende sætning:
a.. Protektorentaschen an Schulter und Ellenbogen; nachrüstbar mit Super
Shield CE-Protektoren; Rücken nachrüstbar mit ProSafe Rückenprotektor Gr. S

Jeg er nemlig i tvivl om der medfølger beskyttelse til skulder, albue og
ryg, ...eller om jakken kun er forberedet med lommer til disse, og jeg
derfor også skal bestille løse beskyttere (protektoren)

Rikke

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-04-07 14:19

Rikke Frandsen wrote:
> [...]
> Shield CE-Protektoren; Rücken nachrüstbar mit ProSafe Rückenprotektor Gr. S

Forberedt for.. er det Cycle Spirit jakken? Meget fin til prisen - har
købt en til min datter - CE beskyttere købt med - de passede fint (og
var også på tilbud) Rygpladen klippede jeg selv.

--
vh
Torben

Fra : Viggo

Dato : 12-04-07 14:21

"Rikke Frandsen" <Frandsen_Rikke_DK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ryg, ...eller om jakken kun er forberedet med lommer til disse, og jeg
> derfor også skal bestille løse beskyttere (protektoren)

Betyder som du selv er inde på at det skal monteres efterfølgende, altså
købes ved siden af

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 12-04-07 20:02

Betyder at jakken kan efterudrustes (=nachrüstbar) med bedre protectorer end
den oprindelig er leveret med. Bemærk, at Louis' jakker er en kende små i
størrelserne. Louis er i øvrigt suveræne at handle med. Bytter, giver penge
tilbage uden diskusion, hvis det skal være.

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-04-07 21:07

John de Summer-Brason wrote:
> Betyder at jakken kan efterudrustes (=nachrüstbar) med bedre protectorer end
> den oprindelig er leveret med.

Nogle leveres helt uden, men med lommer til CE-beskyttere. f.eks.
20539201. Der er teksten dog :
"# Protektorentaschen an Schultern und Ellenbogen, vorbereitet für Super
Shield® CE Protektoren (Ellenbogentaschen höhenverstellbar)
# Rücken vorbereitet für CE Pro Safe Rückenprotektor (20019153 passt nur
ab Jackengr. L)", så det tyder på at du har ret.

--
vh
Torben

Fra : EK

Dato : 14-04-07 00:12

John de Summer-Brason <brason@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YmvTh.592$iY4.577@news.get2net.dk...
> [...]
penge
> tilbage uden diskusion, hvis det skal være.
klip

Det er ikke korrekt. Nachrüstbar betyder at den er egnet for
efterfølgende/senere isættelse af protectorer ( de er ikke med) og ikke en
udskiftning til bedre.

Når tyskerne skirver nachrüstbar, betyder det altid at de dele man kan
eftermontere skal købes særskilt - uanset hvad det drejer sig om - ikke kun
tøj.

mvh
Erik

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-04-07 10:47

On Thu, 12 Apr 2007 15:15:19 +0200, "Rikke Frandsen"
<Frandsen_Rikke_DK@hotmail.com> wrote:

Hej Rikke.

>Jeg er nemlig i tvivl om der medfølger beskyttelse til skulder, albue og
>ryg, ...eller om jakken kun er forberedet med lommer til disse, og jeg
>derfor også skal bestille løse beskyttere (protektoren)

Nachrüstbar betyder "kan eftermonteres"
Oversat til Dansk:
Det mangler og du skal betale ekstra for det du gerne vil have.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo