Åbent hus: Rydbergs MC 21/22 april
Fra : n.stoustrup@gmail.co~

Dato : 11-04-07 22:35

Hej alle,

Jeg var forbi Rydberg igår og så at de holder åbent hus d. 21 og 22.
april fra 10-16.

Der vil være mulighed for prøvekørsel af diverse Kawasaki/Honda
modeller bla. ZX-6R, ZX-10R, Z750, Z1000, CBR 600RR og CBR 1000RR.

Er der andre end mig her fra gruppen der regner med at kigge forbi?

Mvh.
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 05:13

<n.stoustrup@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jep, søndag er resevert. Skulle gerne have målt bror Knuds Yamaha og også
min egen, pris 50kr. stk.

Hygge PD CBR1100t

Fra : Knud Dam

Dato : 12-04-07 17:37

"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, søndag er resevert. Skulle gerne have målt bror Knuds Yamaha og også
> min egen, pris 50kr. stk.
>
> Hygge PD CBR1100t

Ja, de skulle gerne smide i omegnen af 180 HK i gennemsnit !

Desværre er jeg ikke sikker på, at jeg kan deltage - fruen har arrangeret
noget familie tam-tam.

Hvilket jo iøvrigt nok hæver gennemsnittet gevaldigt ......

; - )

KD

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 19:48

> Ja, de skulle gerne smide i omegnen af 180 HK i gennemsnit !
>
> Desværre er jeg ikke sikker på, at jeg kan deltage - fruen har arrangeret
> noget familie tam-tam.
> KD

Hmmmm.............måske man skulle prøve at få målt Kawasakien, kunne sq
være rart at slå KD, Poul gider jeg slet ikke nævne i den forbindelse

Knud, du må slå i bordet!!

/HKL, ZX10R

Fra : Knud Dam

Dato : 14-04-07 21:33

"HKL" <henrik.lynnerupATlynne.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmmm.............måske man skulle prøve at få målt Kawasakien, kunne sq
> være rart at slå KD, Poul gider jeg slet ikke nævne i den forbindelse

He-he. Det burde være muligt - jeg er bange for, at Kawa'en lægger omkring
25-30 HK mere på hjulet end min (((

Jeg prøver ihærdigt at få skubbet familietræffet ...

; - )

KD.

Fra : Knud Dam

Dato : 19-04-07 17:45

> [...]

> Hmmmm.............måske man skulle prøve at få målt Kawasakien, kunne sq
> være rart at slå KD, Poul gider jeg slet ikke nævne i den forbindelse

Så er det Rydberg på søndag. Ses vi der ?

; - )

KD

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 21:08

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4YMVh.24> Så er det Rydberg på søndag. Ses vi der ?

> ; - )
Jeps, hvornår tager I derop, vejen går jo lige forbi mig

/HKL, ZX10R

Fra : Knud Dam

Dato : 19-04-07 21:50

> Jeps, hvornår tager I derop, vejen går jo lige forbi mig
>
> /HKL, ZX10R

Det er planen, at vi kører fra Langeskov ca. klokken 12.

Skal vi snakke sammen lørdag aften ?

; - )

KD

Fra : MortenP

Dato : 19-04-07 23:57

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det er planen, at vi kører fra Langeskov ca. klokken 12.
>
> Skal vi snakke sammen lørdag aften ?
>
> ; - )
>
> KD
Jeg regner også med at stikke hovedet forbi Rydberg.. dog ikke for at få
målt Banditten.. bliver vist bare nedtrykt

MortenP

Fra : Schlæger

Dato : 20-04-07 06:43

MortenP wrote:

.... dog ikke for at få
> målt Banditten.. bliver vist bare nedtrykt

Den må du vist hellere forklare, inden der bliver stillet nærgående
spørgsmål....

Mch Schlæger

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-04-07 07:04

Schlæger wrote:
> MortenP wrote:
>
> .... dog ikke for at få
>
> Den må du vist hellere forklare, inden der bliver stillet nærgående
> spørgsmål....

Det minder mig om et citat af "Ølkjær" - "Hellere et ryk i banditten end
10 banditter på ryggen".

--
vh
Torben

Fra : MortenP

Dato : 21-04-07 19:46

""Schlæger"" <Invalidadresse@mail.dk> skrev i meddelelsen
> MortenP wrote:
>
> .... dog ikke for at få
>
> Den må du vist hellere forklare, inden der bliver stillet nærgående
> spørgsmål....
>
> Mch Schlæger

haha.. ja den lød vist lidt dum.. min SUZUKI bandit ..
Når der står folk i kø med kilo maskiner så er sådan en 600 vist ikke så
sjov at få grafer på ..

Men den kører jo fint alligevel.

-MortenP

Fra : Knud Dam

Dato : 20-04-07 23:39

"MortenP" <mpannen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg regner også med at stikke hovedet forbi Rydberg

Lyder godt !

Vi er der nok ved 14 tiden søndag. Det kan være vi ses der ?

; - )

KD

Fra : Knud Dam

Dato : 22-04-07 20:30

> Ja, de skulle gerne smide i omegnen af 180 HK i gennemsnit !

Det kom til at passe meget godt .. 127 til mig og 240 til Poul = 183,5 i
snit .....

; - )

KD

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-04-07 08:14

n.stoustrup@gmail.com wrote:
> [...]
> modeller bla. ZX-6R, ZX-10R, Z750, Z1000, CBR 600RR og CBR 1000RR.
>
> Er der andre end mig her fra gruppen der regner med at kigge forbi?

Hmm.
Lidt benzin : 100,-
Rulning : 50,-
Lidt til ganen : 100,-
Molslinien retur : 620,-

Nej, jeg tror det desværre ikke

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-04-07 08:41

Torben Scheel skrev:

> Hmm.
> Lidt benzin : 100,-
> Rulning : 50,-
> Lidt til ganen : 100,-
> Molslinien retur : 620,-

broen Torben - de har bygget en bro

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-04-07 09:58

J.C.Kløve wrote:

> broen Torben - de har bygget en bro

Lidt benzin : 350,-
Rulning : 50,-
Lidt til ganen : 200,-
Broen retur : 210,-

Og en kedelig lang tur hvor man ender derhjemme alligevel. Nixen.
Desuden var jeg til åbent hus i Masi motor i Næstved skærtorsdag (eller
rettere - jeg cyklede forbi). Var du der?

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-04-07 10:27

Torben Scheel skrev:

> Og en kedelig lang tur hvor man ender derhjemme alligevel. Nixen.
> Desuden var jeg til åbent hus i Masi motor i Næstved skærtorsdag (eller
> rettere - jeg cyklede forbi). Var du der?

Nej...
Jeg har sandt at sige aldrig været på øen på MC.
Det må bero på manglende invitationer

Dots har inviteret for længe siden, men Cross med en SV'er.. I don't
think so

Men det kunne udmærket være et mål for 2007 - Kløve på "øen"

Tænkte faktisk på om ikke Bronze kurset skulle afvikles der i år, men
jeg går nok efter FDM/MCTC i år (Jeg gider bare ikke modul 1+2 som jeg
forsøger at finde en vej at kringle mig uden om)

Gi'r du kaffe?

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-04-07 11:01

J.C.Kløve wrote:

> Det må bero på manglende invitationer

Av!

> Dots har inviteret for længe siden, men Cross med en SV'er.. I don't
> think so

(psst. det var kun tøser)

> Men det kunne udmærket være et mål for 2007 - Kløve på "øen"
>
> Gi'r du kaffe?

Hvornår er ETA og hvem kan du lokke med?

Terassen skal indvies i starten af Maj - det kunne være en anledning.
Jeg gider ikke drikke #16 alene i solen

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-04-07 11:51

Torben Scheel skrev:

> [...]
>
> Hvornår er ETA og hvem kan du lokke med?
>
> Terassen skal indvies i starten af Maj - det kunne være en anledning.

Jow, det tror jeg da - Orla _må_ da være kandidat, til en sådan tur
(//hviske// - hvis han er færdig med Fie til den tid )

Terasse indvielse og #16 lyder som en super anleding -

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 15:42

On Thu, 12 Apr 2007 12:51:04 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> (//hviske// - hvis han er færdig med Fie til den tid )

fingrene i ørerne, vil ikke høre...

> Terasse indvielse og #16 lyder som en super anleding -

Kan ikke d. 11-12-13, men ellers

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-04-07 15:55

Orla Pedersen wrote:

> Kan ikke d. 11-12-13, men ellers

Hmm. Jeg er cykelidiot i Maj - 400km 5/5 - 600km 19/5. Måske 26-27/5?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 08:15

On Thu, 12 Apr 2007 16:54:35 +0200, Torben Scheel wrote:

> Hmm. Jeg er cykelidiot i Maj - 400km 5/5 - 600km 19/5. Måske 26-27/5?

Eller også skulle vi køre fjorden rundt den week-end ? Kløve, Peter,
Armand, og alle i andre ??

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-04-07 10:12

Orla Pedersen wrote:

> Eller også skulle vi køre fjorden rundt den week-end ? Kløve, Peter,
> Armand, og alle i andre ??

Roskilde fjord? Aftale

Spøg til side - Klisterkanalen kunne godt lokke mig over bæltet i
modsætning til en rulning og en grillpølse.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 19:05

On Fri, 13 Apr 2007 11:12:22 +0200, Torben Scheel wrote:

> Roskilde fjord? Aftale
>
> Spøg til side - Klisterkanalen kunne godt lokke mig over bæltet i
> modsætning til en rulning og en grillpølse.

En ting er sikkert, jeg skal til minimum et arangement på øen i år, det må
være rimeligt at "fie", som jo hele sit liv har været på fastlandet, kommer
lidt "hjemmefra".

Klisterkanalen skal også afvikles, men det har godtnok været svært at
vurdere hvornår det vil være belejligt. Første dato var jo ikke specielt
godt valgt.

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 15:42

On Thu, 12 Apr 2007 11:26:49 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Nej...
> Jeg har sandt at sige aldrig været på øen på MC.
> Det må bero på manglende invitationer

Ejj Kløve, både BSA'en og XS'eren var da på øen/øerne. XS'en endda i
arbejdsmedfør.

Det må vi gøre noget ved

Fra : Armand

Dato : 12-04-07 16:43

> [...]
> var jeg til åbent hus i Masi motor i Næstved skærtorsdag (eller rettere -

Nix!
For i er begge et par forfærdelige bæltskrækkere (T) :-|

--
Armand,

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-04-07 17:24

Armand skrev:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nix!
> For i er begge et par forfærdelige bæltskrækkere (T) :-|

Ahem - det er jo et skældsord?!?

Det må jeg absolut gøre noget ved!

Fra : Rene Joergensen

Dato : 12-04-07 20:48

Armand <kim-armand@mail.dk> wrote:

> For i er begge et par forfærdelige bæltskrækkere (T) :-|

Hvor mange gange skal man over bæltet om året for ikke at blive betegnet
som bæltskrækker?

--
-René
Der skal til Fredericia i weekenden, første tur over broen på MC.

Fra : Armand

Dato : 12-04-07 22:29

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange gange skal man over bæltet om året for ikke at blive betegnet
> som bæltskrækker?

Som alt andet, så kræver det (blot) én gang mere end opponenten for at hán
bliver nødt til at bruge §1

> Der skal til Fredericia i weekenden, første tur over broen på MC.

Fredericia?
Hvad sker dér??

--
Armand.

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 13-04-07 07:16

On Thu, 12 Apr 2007 23:28:35 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
wrote:

>Fredericia?
>Hvad sker dér?

Erfaringsmæssig meget, meget lidt.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 13-04-07 07:40

Armand <kim-armand@mail.dk> wrote:

> Fredericia?
> Hvad sker dér??

DMC instruktørweekend hos MC Chaufførerne

--
-René

Fra : Armand

Dato : 13-04-07 14:54

> DMC instruktørweekend hos MC Chaufførerne

Nå ja, selvfølgelig (tak for advarslen)!

--
Armand.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 13-04-07 15:40

> Nå ja, selvfølgelig (tak for advarslen)!

Det var så lidt. Nu må vi se om FZR'en klarer sig helt derover, den er
kendt for at gå i stykker på kortere distancer

--
-René
Som lynhurtigt blev mester i at geare ned uden kobling, da den fornylig

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-04-07 07:29

Armand wrote:

> Nix!
> For i er begge et par forfærdelige bæltskrækkere (T) :-|

Følger du så ikke den ene bæltskrækker til terasseindvielse? Du var jo
heller ikke til Masi's arrangement, din bæltskrækker

Put your money where your mouth is.

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 13-04-07 14:53

> Følger du så ikke den ene bæltskrækker til terasseindvielse? Du var jo
> heller ikke til Masi's arrangement, din bæltskrækker

Indtil i tirsdags var jeg i Orla-klubben, hvorfor jeg hverken kunne komme
til Mazi, såvel som Esbjerg -arrangementet.
Men nu ruller Barbie'n og det skal være mig en fornøjelse at deltage i
#16-seancen! Skulle det være den første weekend á Bededags-weekenden, er jeg
imidlertid i Berlin

--
Armand.
(ellers ugentligt over bæltet - Det lille!)

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 19:44

On Fri, 13 Apr 2007 15:52:54 +0200, Armand wrote:

> Indtil i tirsdags var jeg i Orla-klubben,

Orla-klubben er hermed nedlagt i øvrigt sammen med "liberalt depressivt
parti", (det kan alligevel ikke svare sig).

Ses derude

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-04-07 08:42

n.stoustrup@gmail.com skrev:
> [...]
> modeller bla. ZX-6R, ZX-10R, Z750, Z1000, CBR 600RR og CBR 1000RR.
>
> Er der andre end mig her fra gruppen der regner med at kigge forbi?

Det kan da slet ikke udelukkes, skal selv have fundet en ny hjælm her i
foråret.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 22:17

On Thu, 12 Apr 2007 09:41:54 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Det kan da slet ikke udelukkes, skal selv have fundet en ny hjælm her i
> foråret.

Kan det stadig ikke udelukkes ?

Hint: TUR !

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-04-07 09:19

n.stoustrup@gmail.com wrote:

> Er der andre end mig her fra gruppen der regner med at kigge forbi?

Jeg satser på, at skulle en tur sydpå søndag.. (Fra Aalborg)

--
Ole Hansen

Fra : jones_net

Dato : 12-04-07 19:07

> [...]
>modeller bla. ZX-6R, ZX-10R, Z750, Z1000, CBR 600RR og CBR 1000RR.
>Er der andre end mig her fra gruppen der regner med at kigge forbi?

Nu ved jeg ikke, om du har været dér før, men du bliver med garanti ikke den
eneste besøgende. Jeg ved ikke hvor mange der kommer, men hele Aidt by er
stoppet med MC og et dusin veteranbiler - der er mere at se på ude på vejen
end inde i butikken

Normalt har Claus Ottesen (pitværkstedet) også åbent hus samme dage, og det
er da også et besøg værd Specielt hvis man er lidt mere til
chopper-stilen...
Ottesen finde du, hvis du kører fra Rydberg og forbi kirken (Nedergårdsvej)
ud af byen, så kommer han efter ca. 2 km.

/J
Som desværre ikke har MC, men kan se Rydbergs Kawasaki-flag fra stuen

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 12-04-07 23:40

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

klip

> Normalt har Claus Ottesen (pitværkstedet) også åbent hus samme dage,

Det har han også i år, så annoncen i dba.avisen i dag.

mvh Jens
Sydals
Der letter mod Holland fredag morgen )
God weekend

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-04-07 12:52

n.stoustrup@gmail.com wrote:
> Jeg var forbi Rydberg igår og så at de holder åbent hus d. 21 og 22.
> Er der andre end mig her fra gruppen der regner med at kigge forbi?

Da vi ikke aner hvor Rydberg ligger, kommer vi ikke. Så du får god plads !

/jim

Fra : MortenP

Dato : 13-04-07 15:48

Det er da absolut en mulighed.. Måske ligger de inde med nogle gode
tilbud man næsten ikke kan sige nej til.. og Banditten vil altid gerne
på tur

-MortenP

Fra : jones_net

Dato : 13-04-07 20:07

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> wrote in message

> Da vi ikke aner hvor Rydberg ligger, kommer vi ikke. Så du får god plads !

I Aidt, 8881 Thorsø. Hvis du finder et DK kort, så ligger det lige i midten
af den firkant, som Viborg, Randers, Århus og Silkeborg danner.

/J