Hvor kan jeg købe elektrisk pocketbikes?
Fra : Alex Jensen

Dato : 10-04-07 18:58

Hej alle

Jeg er på jagt efter 2 elektriske pocketbikes/minimotorcykler til børnene.
Det skal være af den type, der kører maks. 20/30 km. i timen og ikke omkrng
60 som mange på nettet kan køre.

Jeg døjer bare lidt med at finde nogle online-butikker, hvor jeg kan finde
dem. Men er der nogle her, der kan guide mig til nogle butikker?

Mvh

AJ

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-04-07 21:15

Alex Jensen wrote:
> [...]
> børnene. Det skal være af den type, der kører maks. 20/30 km. i timen og
> ikke omkrng 60 som mange på nettet kan køre.

Skal de køre indendørs? ellers kan de fleste af dem begrænses ret enkelt..

Thore

Fra : OZ3BTO

Dato : 10-04-07 21:44

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Skal de køre indendørs? ellers kan de fleste af dem begrænses ret enkelt..
>
> Thore

Kik efter "kina" modellen med 4t motor
den er ikke så vild og begrænses nemt enten ved gassen eller i udstødning

Erik

Fra : Alex Jensen

Dato : 11-04-07 06:37

HejErik

Nogle forslag til hvor den kan købes?

Alex

Fra : OZ3BTO

Dato : 11-04-07 17:36

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse
> HejErik
>
> Nogle forslag til hvor den kan købes?
>
> Alex
>
> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen

Mange netbutikker har dem .. præcist hvilke ved jeg ikke .. med der kan
google nok hjælpe

Ellers forhandles de i Vejen ved afkørsel 67

Erik

Fra : Alex Jensen

Dato : 11-04-07 06:31

Hej Thore

De skal køre udendørs og være elektriske. Har ikke den store erfaring med at
begrænse sådanne bikes.

Kan i anbefale nogle butikker?

Alex

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-04-07 17:49

Alex Jensen wrote:
> [...]
>
> Jeg døjer bare lidt med at finde nogle online-butikker, hvor jeg kan
> finde dem. Men er der nogle her, der kan guide mig til nogle butikker?

Jeg har lige set en hos skagen-pocketbike idag, han har det den dog
tilsyneladende ikke dem med på netbutikken...

Thore