Klistermærker?
Fra : Michael Madsen

Dato : 10-04-07 16:14

Hvor kan man købe pæne klistermærker?

Jeg føler lidt der mangler noget på min motorcykel..

Måske et stort suzuki, eller et GSXF mærke.. Men hvor kan sådan noget "lir"
købes henne af?

Mvh
Michael

Fra : Armand

Dato : 10-04-07 16:46

"Michael Madsen" <Michael_km@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg føler lidt der mangler noget på min motorcykel..

Tyskerne kan bare det der med klistermærker, så dém kan du roligt tage ved
lære af:
http://i11.ebayimg.com/02/i/000/97/0f/63d6_3.JPG

--
Armand.

Fra : Michael Madsen

Dato : 10-04-07 16:49

Hehe.. Det var dog... /&%¤#¤%&( Hehehe.. " host" flot" host"

Du kender ikke en god side eller hvad :p?
MvH
Michael

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-04-07 17:29

Michael Madsen skrev den 10 apr 2007 i

> Hehe.. Det var dog... /&%¤#¤%&( Hehehe.. " host" flot" host"
> Du kender ikke en god side eller hvad :p?

Jowda - google er din "ven"

Søg på klistermærker mc, eller klik her:
http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=klistermaerker+mc

Gider du skrive under det du svarer på, det er god latin på usenet.
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : lmb

Dato : 10-04-07 16:54

> Måske et stort suzuki, eller et GSXF mærke.. Men hvor kan sådan noget
> "lir" købes henne af?

Kig under aufkleber her

http://www.mibo-motoparts.de

Lars M
http://www.dfmc.dk/?id=524

Fra : Grunnet

Dato : 10-04-07 17:47

http://www.skiltemanden.dk/

http://www.disenografico.cc/Mc/Suzuki1e.htm

http://www.netbix.dk/klister.htm

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere m/motor, men intet om MC)

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 10-04-07 18:51

Michael Madsen wrote:
> [...]
>
> Jeg føler lidt der mangler noget på min motorcykel..
>
> Måske et stort suzuki, eller et GSXF mærke.. Men hvor kan sådan noget

Hej Michael,

Jeg brugte ham her: https://www.xtremedecals.com/
Han er god & hurtig.

Jan Selchau-Hansen