Billig cykel til 2
Fra : OZ3BTO

Dato : 10-04-07 11:21

Hvor finder vi en mindre MC der dog stadig nemt kan trække 2 personer
men ikke koster en bondegård ?

Gerne ældre modeller da jeg godt selv kan finde ud af at skrue i dem

Maj & Erik

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-04-07 11:34

OZ3BTO wrote:
> Hvor finder vi en mindre MC der dog stadig nemt kan trække 2 personer
> men ikke koster en bondegård ?
>
> Gerne ældre modeller da jeg godt selv kan finde ud af at skrue i dem

Trække eller bære?

MZ 250 på dk.marked.privat.motorcykel eller DBA.

--
vh
Torben

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-04-07 14:38

Torben Scheel wrote:

> MZ 250 på dk.marked.privat.motorcykel eller DBA.

Han skrev "nemt". Jeg har da været to mand til Venedig på sådan en, men jeg
vil ikke bruge ordet "nemt" om køreturen.
Langsom. Afstressende. Oplevelsesrig. Men ikke "nem".

/jim

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-04-07 16:42

Jim Andersen wrote:

> Han skrev "nemt". Jeg har da været to mand til Venedig på sådan en, men jeg
> vil ikke bruge ordet "nemt" om køreturen.
> Langsom. Afstressende. Oplevelsesrig. Men ikke "nem".

Jeg lagde vægt på at han skrev "billig" - jeg tror vægten ligger der hos
ElbartoD2

--
vh
Torben

Fra : OZ3BTO

Dato : 10-04-07 21:53

> Trække eller bære?
>
> MZ 250 på dk.marked.privat.motorcykel eller DBA.
>
> --
> vh
> Torben

Skulle måske have nævnt at det ikke skulle være så billigt at det hed MZ
;)

Maj & Erik

Fra : Siavash T.

Dato : 10-04-07 11:43

> Hvor finder vi en mindre MC der dog stadig nemt kan trække 2 personer
> men ikke koster en bondegård ?

Tjek f.eks. dba.dk/bilbasen.dk og vælg din model/størrelse. Herefter
kan du bruge lidt tid på at finde en tilsvarende i f.eks. Tyskland til
import. På denne måde får du råd til lidt mere MC. Tjek også:
www.motoscout24.autoscout24.de
www.mobile.de
http://motors.listings.ebay.de/Motorraeder_W0QQfclZ3QQfcoZ1QQfromZR4QQsacatZ9804QQsocmdZListingItemList?ssPageName=MotorsHP06

Hvis du ikke har tid til import, kan du også lave en købs annonce på
de nævnte hjemmesider.

mvh
Siavash T.

Fra : F.Syndergaard

Dato : 10-04-07 11:46

Honda CX 500. Den kan både bære og slæbe.
MZ 250 har jeg haft. For lille motor. Men bevares den er billig.

--
MVH.
Finni

Fra : F.Syndergaard

Dato : 10-04-07 11:49

Undskyld, jeg svarede ikke på spørgsmålet.
Prøv at se her: http://www.cxclub.dk/

Fra : Anders Majland

Dato : 10-04-07 13:00

> Hvor finder vi en mindre MC der dog stadig nemt kan trække 2 personer
> men ikke koster en bondegård ?
>
> Gerne ældre modeller da jeg godt selv kan finde ud af at skrue i dem

Lange ben så kig også på maskiner som xt600 og lign.

/A

Fra : lsn

Dato : 10-04-07 16:01

> [...]
> men ikke koster en bondegård ?
>
> Gerne ældre modeller da jeg godt selv kan finde ud af at skrue i dem

jeg har en 150 scooter fra 2005 3000km til salg var det evt noget har
billeder evt ring 51 36 52 98
mvh lsn

Fra : Rubberduck

Dato : 10-04-07 16:25

> [...]
> men ikke koster en bondegård ?
>
> Gerne ældre modeller da jeg godt selv kan finde ud af at skrue i dem

Jeg har en Honda VF1000 FII til salg fra 89, perfekt sportstourer, som skal
ha' en kærlig hånd - vil i vide mere: ohan@post.tele.dk
Venlig hilsen Ole H

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-07 21:35

> Jeg har en Honda VF1000 FII til salg fra 89, perfekt sportstourer, som
> skal ha' en kærlig hånd - vil i vide mere: ohan@post.tele.dk
> Venlig hilsen Ole H

Hemm.......

dk.marked.privat.motorcykel
eller måske
dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked
hvis den trænger til en kærlig hånd

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : OZ3BTO

Dato : 10-04-07 23:02

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:22a0e$461bf4fa$55183f7d$6555@news.arrownet.dk...

> [...]
>
> dk.marked.privat.motorcykel
> eller måske
> dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked

Jeg sendte dem nu ellers bare til dk.killfilter :P

Erik

Fra : Rubberduck

Dato : 11-04-07 00:46

> [...]
>
> dk.marked.privat.motorcykel
> eller måske
> dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked

Jeps, du har ret Dennis - jeg burde selvfølgelig ha' brugt markedsgruppen -
sorry

Vh
Ole Hansen
BMW K1200RS

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-04-07 06:37

> Hvor finder vi en mindre MC der dog stadig nemt kan trække 2 personer
> men ikke koster en bondegård ?

Hej Erik

Jeg har fået en GPZ 900 R på hånden til lige over 30K. Den er fin til
Touring og to personer. Interesseret? Der skal ikke slettes noget i min
E-mail.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og MZ TS 250 '78