Blinklys til H-D Sportster med 35 mm. forg~
Fra : Ole

Dato : 09-04-07 15:48

Jeg ønsker at sætte en klamp på forgaffelbenet på min Harley-Davidson
Sportster xlh 1986, som er 35 mm. i diameter. Jeg ønsker at sætte de nyere
Bullit blinklys på og har kigget i diverse blade og kataloger, men ikke
været heldig at finde en at den rette størrelse, som kan anvendes.

Bagtil bag jeg sætte de nye på i de gamle huller, ved at file lidt i
beslaget...

Nogle gode forslag til hvor jeg kan finde den ønskede del og
hvilken?.....venligst Ole

Fra : bigOne

Dato : 09-04-07 15:44

har du set hos www.zodiac.nl eller hos www.motorcyclestorehouse.nl ??

Fra : Ole

Dato : 09-04-07 16:34

Hej og tak for dit indlæg og hurtige svar.....jeg har lige været ude at
kigge, det ser ud til at de Klamps som findes til forgafflebemet er 39 og 41
mm.
Jeg kigger videre...den tank jeg har gør at jeg ikke kan anvende det hul som
standard bruges (øverste påfæstning af gaffelbenet)
I det bullit kit jeg påtænker at købe, er der beslag til at sætte dem på
styret, men ville meget gerne ha dem ned på forgaffelbenene, da styr og greb
er sort og blinklysene er af crom....stilen på cyklen indbyder ikke til at
de skal sidde på styret.