Kan man købe gamle modeller (fra ny)
Fra : KV

Dato : 08-04-07 23:16

Er det igrunden muligt at købe en ny Honda CBR 1100XX a' årgang 2000? Det
var jo lige før de fik digital instumentering. Man kan selvfølgelig også
kigge på en brugt, men prisforskellen er ikke så stor, så hvis det var
muligt, ville jeg helst købe en ny (sikkert om et års tid eller deromkring)?

Fra : KV

Dato : 09-04-07 01:04

> [...]
> kigge på en brugt, men prisforskellen er ikke så stor, så hvis det var
> muligt, ville jeg helst købe en ny (sikkert om et års tid eller

PS: Er det korrekt læst, at Blackbird er udgået i USA? I så fald, hvorfor?

Fra : KV

Dato : 09-04-07 11:49

> PS: Er det korrekt læst, at Blackbird er udgået i USA? I så fald, hvorfor?

Jeg kan se på www.honda.com at den også er helt udgået dér? Hvad sker der?
Vil de lade den helt udgå?