Kawasaki vn800 alternativ udstødning?
Fra : Max Andersen

Dato : 08-04-07 22:04

Hejsa,

Efter at have købt en VN800, så havde jeg tænkt på at få nogle andre
potter på. Ikke nogle der larmer for meget, kun lige en sagte dunken.

Er der nogen der har sådan nogle, påmonteret som man kan høre 'i drift' ?

Har set Vance&Hines, men ikke nogle gode film på youtibe der giver et
godt indtryk, og cobra potter jeg har hørt lyder som om 3die verdenskrig
er brudt ud.

Måske der findes en 'midt-imellem' model?

Max

Fra : Jimmy K

Dato : 09-04-07 12:38

Hej

Jeg har en vn800 med highway hawk fatpipes, de buldre noget. Du er velkommen
til at høre dem live (4600).
Måske du kan hjælpe mig med en oplysning. Ved oliepåfyldningen er der en
mærkat med oliekapacitet, min er slidt væk, og jeg har stående i Hayens at
der skal 2,9L olie på og på Louis skriver de 3,2L. Hvad står der på din
mærkat, hvis den er der..

Jimmy

Fra : Max Andersen

Dato : 09-04-07 19:26

Jimmy K wrote:
> Hej
>
> Jeg har en vn800 med highway hawk fatpipes, de buldre noget. Du er velkommen
> til at høre dem live (4600).

Køge er jo et slag væk fra Hillerød, så jeg vil meget gerne besøge dig
og høre dem. Selvom konen elsker den blide rumlen, så ville jeg gerne
have bare en lille smule mere lyd i, uden det bliver for voldsomt. Jeg
sender en mail i løbet af ugen hvis det er ok. Så kan jeg lige trille
forbi når du har tid (jeg arbejder i kbh. og kan komme forbi efter
arbejde en dag?)

> [...]
> der skal 2,9L olie på og på Louis skriver de 3,2L. Hvad står der på din

Jeg har faktisk servicebøgerne lige her :)

Deri står der følgende :

Capacity:
2,7L (when filter is not removed)
2,9L (when filter is removed)
3,2L (when engine is completely dry)

Håber det gav et fingerpeg i den rigtige retning.

Max

Fra : Schlæger

Dato : 10-04-07 11:31

Max Andersen wrote:

> Hejsa,

> Efter at have købt en VN800, så havde jeg tænkt på at få nogle andre
> potter på. Ikke nogle der larmer for meget, kun lige en sagte dunken.

> Har set Vance&Hines .....

Jeg har netop købt en DragStar 1100 med Vance&Hines potter. I tomgang og
ved kørsel med beskeden gasgivning har de den beskrevne "sagte dunken",
men når man så åbner for gassen, bliver de ret rå i lyden.

Mch Schlæger

Fra : Max Andersen

Dato : 10-04-07 13:02

Hejsa,

Jeg havde tænkt mig et par af disse vance&hines til 379$
http://www.vanceandhines.com/b106_cruzers_k_v80c.html

Men kan også se silvertail til 4000 DKR
http://www.mc-importen.dk/index.php?option=com_mc_cats&task=mc&category_id=1341&Kennummer=18740&Itemid=86&popup=1

Nogen der kan anbefale det ene frem for det andet, eller generelt kender
et godt sted at handle udstødninger? Evt. brugte?

Max