Fra MapSource til 60CSx (garmin)
Fra : Henrik Mahler

Dato : 08-04-07 16:46

Første begyndet-vanskeligheder

Jeg har lavet en dejlig rute på 886 km i det jydske

I mapsource byggede jeg ruten op punkt for punkt med
"elastikbånd" hvorefter den pænt lagde linierne ind
så de fulgt vejen, og hele tiden opsumerede antal km

Ved overførsel til GPS forsvinder sporet desværre på
mystisk vis et sted i vest-jylland , sikkert fordi
de 388 punkter der blev brugt til "elastikbåndet" i
Map-Source betragtes som way-points og der er maks
250 pr rute, noget i underkanten må jeg sige når man
skal definere en kringlet tur langs maguritte-ruten

Endu værre er det dog at når jeg kikker på den del
af ruten som GPS har importeret så ser jeg de grimme
"elastik-bånd" som i starten blev vist i MapSource

Forhåbentligt gør jeg bare noget galt ?

hjælp mig lidt på vej

MVH Henrik

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-04-07 17:05

Henrik Mahler skrev den 08 apr 2007 i
klip
> af ruten som GPS har importeret så ser jeg de grimme
> "elastik-bånd" som i starten blev vist i MapSource
>
> Forhåbentligt gør jeg bare noget galt ?
>
> hjælp mig lidt på vej

Mon ikke det ville fremme svarfrekvensen hvis du spurgte i:
news:dk.teknik.satellit.navigation ?

Fra : Henrik Mahler

Dato : 08-04-07 17:15

DONE ,... jeg takker ,...