Off-road for Pigerne
Fra : dots

Dato : 07-04-07 17:41

Til alle friske mc-tøser derude..

Er det ikke på tide vi får kridtet op i støvlerne for off-roadånden for os
piger?

Der skal kun lidt frisk mod og grove dæk til de fedeste oplevelser lige uden
for døren, og det endda helt uden bilisme og evt asfalteksem!!!
Off-road er bl.a.:
Fantastiske oplevelser med dine kammerater, som hjælper dig igennem de
sejeste mudderhuller, den fedeste lykkefølelse når du selv har kæmpet dig
igennem noget du ikke troede du kunne og dig selv der får en rigtig god
fornemmelse for håndteringen af din egen mc og meget mere, dvs dit fittness
center kan godt gå helt hjem og lægge sig!

Til alle der kunne tænkes at være interesserede - Skriv til min mailadr for
mere info.
Så kan vi evt også finde ud af en prøvetur herhjemme på marken på min mc,
hvis du endnu ikke selv har en off-roader
Og der er ingen aldersgrænse på det her. Jeg er selv feks 43...
Har du mcpap eller vil gerne ha'??

Oplevelser har ingen aldersgrænser.

Med håb om mange friske tøser derude!

- dots -
Honda XR250R + XL250R
Dnepr MT16
Jawa 350 m.sidevogn
Ex Dansk Off-Road MC Klub
Dnepr-Ural Motorcykel Klub
http://www.dfmc.dk/?id=216

Fra : Niels Pein

Dato : 10-04-07 22:24

"dots" skrev ...
> Til alle friske mc-tøser derude..
>
> Er det ikke på tide vi får kridtet op i støvlerne for off-roadånden for os
> piger?

snip ...

Nå Dorte, det gav jo ikke så voldsom respons her i gruppen. :-/
Godt forsøg ellers. Men du kan da godt klare dig mod drengene, kan du ikke?
Om ikke andet, så i kategorien gå-på-mod. Hvordan går det forresten med at
holde snitterne fra bremsen ned ad skrænter?
--
Hilsen
Niels Pein

Fra : dots

Dato : 11-04-07 21:19

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke? Om ikke andet, så i kategorien gå-på-mod. Hvordan går det forresten
> med at holde snitterne fra bremsen ned ad skrænter?

Tjaa, det lader til at en æra er ved at være slut.

Den har jeg hørt den før? --- hold snitterne fra bremsen
Men hvaffor en af dem ??? For eller bag - det er åbenbart et yderst
vanskeligt spørgsmål..?

Nah- jeg har kæntret ned ved flere festlige lejligheder, sædvanligvis til
stor moro for mængden !

Tak for respons og som du selv siger - jeg klarer mig sg nok anyway

Dorte