Hjælp til indikatorlamper til Honda CB750K~
Fra : MaLLeSiTe

Dato : 03-07-01 09:14

   Hejsa.

   Jeg har lige et spørgsmål ang. de indikatorlamper der sidder på mc-
en. Det drejer sig om de lamper der indikerer: Blinklys, Olietryk og
Neutral.

   Den plade der skal sidde over lamperne mangler jeg nemlig, så hvis
der er en der har sådan en til overs, så må de gerne skrive til mig også.

   Nå men spørgsmålet går på rækkefølgen på lamperne?!

   Efter min mening er det (Fra Venstre):

   <- Venstre Blinklys | OlieTryk | Neutral | Højre Blinklys ->

   Er det korrekt??

   Mvh. Martin /Mail: mmcNOSPAM@email.dk (Uden: NOSPAM)
   /Honda CB750K2 1975

Fra : james

Dato : 03-07-01 13:30

> <- Venstre Blinklys | OlieTryk | Neutral | Højre Blinklys ->
>
> Er det korrekt??

Nu er min 750-4,, 2 år ældre, men på den er det:
Blink-High(fjernlys)-Olie-Frigir
dvs
Gul-Blå-Rød-Grøn

Håber det hjælper!

-james

Fra : Niels S.

Dato : 03-07-01 14:18

MaLLeSiTe skrev

> Nå men spørgsmålet går på rækkefølgen på lamperne?!

Det må nemt kunne afgøres. Prøv at sætte blinkeren på hhv. højre og
venstre, derved er de 2 af lamperne identificeret. Rør derefter lidt op og
ned med gearpedalen og du har nu fundet neutral lampen. Den sidste må så
være olielampen.

Er det fordi du har skildt cyklen ad og ikke har mulighed for at sætte strøm
på, så kan du vælge at kigge på ledningernes farve oppe ved lamperne, og
bagefter tjekke farven ved følere/relæ.

--
Niels S.
VFR800FI