Cross udstyr
Fra : Kim

Dato : 07-04-07 06:23

Hej

Jeg har fået fat på en crosmaskine ( Claus Rittig, jeg købte den ktm
360 sx ) Men hvor kan man købe croos udstyr henne til rimelige
priser?
Sikkerhedsudstyr,Olie og luftfiltre osv.
Gerne på Fyn

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Carsten Jensen

Dato : 07-04-07 16:20

www.mxshop.dk Han er Ktm forhandler og bor i Seden.

Fra : Kim

Dato : 07-04-07 18:12

On Sat, 7 Apr 2007 17:20:14 +0200, "Carsten Jensen"
<Nonnebo.slot@mail.dk> wrote:

>www.mxshop.dk Han er Ktm forhandler og bor i Seden.

Tusind tak, den side kan jeg helt sikkert bruge

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Henrik Mahler

Dato : 07-04-07 19:38

prøv forum på www.tenere.dk

Fra : Kim

Dato : 08-04-07 09:21

On 07 Apr 2007 18:37:38 GMT, Henrik Mahler <ng@paradis.dk> wrote:

>prøv forum på www.tenere.dk

Er der hver dag, er medlem med min xt550'er

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-04-07 21:05

"Kim" <sletksh@postzone.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået fat på en crosmaskine ( Claus Rittig, jeg købte den ktm
> 360 sx )

Jeg sagde da du skulle la vær'

Nå fok det, cross er sjovt, enduro er endnu sjovere (og lidt sværere), og du
har købt dig MANGE timers fantastisk underholdning!

Rittig

Fra : Kim

Dato : 08-04-07 09:20

On Sat, 7 Apr 2007 22:04:53 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>"Kim" <sletksh@postzone.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg sagde da du skulle la vær'

Hæ ja men lidt for sent
jeg havde nu nok købt den alligevel, for den ser rigtig fin ud, og
skulle have fået ny kobling og stempel. Og så er der en del extra
plastik med, og lidt dæk.

,
>Nå fok det, cross er sjovt, enduro er endnu sjovere (og lidt sværere), og du
>har købt dig MANGE timers fantastisk underholdning!

Det håber jeg også, og så skulle det gerne ende med enduro.
Så nu skal der spares, enduromaskinen er jo lidt dyrere.

Mvh. Kim Hansen.