RIP
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-04-07 21:27

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-04-07 21:30

Fra : Ulvir

Dato : 05-04-07 23:36

> Beklageligvis nok en taget af Darvin

Hvorfor Darwin? Begrundelse?

Fra : Anders Christensen

Dato : 06-04-07 00:09

Ulvir skrev:
> J.C.Kløve wrote:
>> Beklageligvis nok en taget af Darvin
>
> Hvorfor Darwin? Begrundelse?

Et dødsfald kan vel altid tolkes i retning af "survival of the fittest"
eller natural selection?
Selvom det måske kan være at sætte det lidt på en spids, når de nærmere
omstændighederne omkring ulykken ikke foreligger.

Vejtræer kan være nogle lumske sataner der springer du foran en når man
mindst venter det, har jeg hørt fra andre kilder.
Jeg har heldigvis ikke selv haft nærkontakt med sådanne.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Armand

Dato : 06-04-07 05:38

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Vejtræer kan være nogle lumske sataner der springer du foran en når man
> mindst venter det.............

Jup!
Og dette var et af de mere forhærdede af slagsen! Citat: "et vejtræ på
motorcykel "!

Essensen, som andre kan overleve v.h.a. er: Pas på ikke at få øje på trolden

--
Armand.

Fra : Bongo

Dato : 06-04-07 06:28

> Essensen, som andre kan overleve v.h.a. er: Pas på ikke at få øje på
> trolden

Eller: Lad fornuften styre og ikke følelserne, når forårs kådheden sætter
ind. Det er der jeg ser det darwinistiske i Kløves indlæg.

Vh Bongo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-04-07 08:24

Ulvir skrev:

> Hvorfor Darwin? Begrundelse?

Ene ulykke, såmend ikke andet.

Og ikke ment hverken nedsættende forhånende, eller andet.

Jeg er oprigtigt ked af at vi har mistet en "kollega", det sker hvert
forår, og i al for høj grad.

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Hekto

Dato : 06-04-07 09:51

On Fri, 06 Apr 2007 07:27:33 +0200, Bongo wrote:

> Det er der jeg ser det darwinistiske i Kløves indlæg.

Welcome! My name is Mr. Darwin. Please follow me to the dump! - The way
you drive a motorcycle makes you not fit for survival!

Jeg hæfter mig ved den triste kendsgerning at det er en gentagelse af
sidste år, og at det er forholdsvis unge mennesker.

--
/Hekto