Nogen bud på hvor mange der var i Esbjerg
Fra : Lars D

Dato : 05-04-07 19:55

..... til "Træf på Torvet"??

Det virkede ret pakket på Torvet og gaderne omkring dem

/lars d

Fra : runekjensen@gmail.co~

Dato : 05-04-07 20:46

On 5 Apr., 20:55, "Lars D" <skoleg...@c.dk> wrote:
> .... til "Træf på Torvet"??
>
> Det virkede ret pakket på Torvet og gaderne omkring dem
>
> /lars d

2000 vil jeg tro

Fra : fdsf

Dato : 05-04-07 21:24

<runekjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 5 Apr., 20:55, "Lars D" <skoleg...@c.dk> wrote:
> .... til "Træf på Torvet"??
>
> Det virkede ret pakket på Torvet og gaderne omkring dem
>
> /lars d

2000 vil jeg tro

TVsyd sagde - ny rekord, 2500 MCér

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 06-04-07 08:01

fdsf skrev den 05 apr 2007 i

> 2000 vil jeg tro
> TVsyd sagde - ny rekord, 2500 MCér

Pjat, der var ik´så mange, i hvert fald ikke selve torvet.

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-04-07 13:57

Lars D wrote:
> .... til "Træf på Torvet"??
>
> Det virkede ret pakket på Torvet og gaderne omkring dem

Hvor mange af dem kom ud for dødsulykker? Jeg læste jo i avisen at der var
"overhængende risiko for, at flere af motorcyklerne kan være fyldt med
mekaniske fejl" og at "De kan sætte sikkerheden på spil", så et par stykker
må da som minimum være blevet indblandet i alvorlige ulykker.

/jim