Spywareprogrammer
Fra : kep

Dato : 13-04-07 23:25

Hej
Kan man have både "Spybot-Search & Destroy" og "SpywareBlaster"
installeret uden at de konflikter på nogen måde.

M.v.h.
kep

Fra : Per

Dato : 14-04-07 08:24

kep wrote:
> Hej
> Kan man have både "Spybot-Search & Destroy" og "SpywareBlaster"
> installeret uden at de konflikter på nogen måde.

Ja - du kan sagtens have begge installeret samtidig - de konflikter ikke
med hinanden.

Jeg har selv begge 2. Du kan endda også indlæse S&D´s host fil blokkering -
det giver heller ingen problemer.

Det er først når man installerer flere programmer med realtime-protection,
det kan give problemer.

/Per

Fra : kep

Dato : 14-04-07 08:33

> [...]
> blokkering - det giver heller ingen problemer.
>
> Det er først når man installerer flere programmer med realtime-protection,

Hej
O.K. - Tak for hjælpen.

M.v.h.
kep

Fra : Kriss3d

Dato : 16-04-07 14:01

On 14 Apr., 00:24, "kep" <kepFJ...@postkasse.net> wrote:
> [...]
> Kan man have både "Spybot-Search & Destroy" og "SpywareBlaster"
> installeret uden at de konflikter på nogen måde.

Der var på et tidspunkt et program (gratis) fra siden hitmanpro.nl der
selv henter og installere alle de mest brugte antispyware programmer.
Den er god til at rense en inficeret computer med. Ved ikke om det er
fuldt opdateret. Bruger ikke sådan anti-spyware programmer mere da jeg
gik væk fra IE.