Apple TV - Kan man mon få den til at re
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 13-04-07 15:25

Hej,

Er der mon en mulighed for at få et Apple TV til at optage TV udsendelser?

Jeg overvejer at købe Apple TV, men hvis den ikke kan optage (evt. via
et hack) så har den ikke så stor interesse for lille mig...

:)

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references

Fra : Per Jensen

Dato : 13-04-07 15:55

Thomas Løjmann Jørgensen skrev:
> [...]
>
> Jeg overvejer at købe Apple TV, men hvis den ikke kan optage (evt. via
> et hack) så har den ikke så stor interesse for lille mig...

Der hackes meget i det p.p. og jeg er HELT sikker på at med en USB
TV-tuner med Hardware-encoder, så bliver det muligt - bare vent, det
kommer helt sikker..

Og her sidder jeg og skummer over, at der ikke er VGA på den dims..
Den ville ellers være den PERFEKTE maskine at smide i bilen, og køre
frontrow på. En 7" skærm med DVI koster jo en bondegård med 3 længer...

// Per.
www.zapro.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 13-04-07 16:02

Per Jensen <per@fjernmigzapro.dk> wrote:

> [...]
> Den ville ellers være den PERFEKTE maskine at smide i bilen, og køre
> frontrow på. En 7" skærm med DVI koster jo en bondegård med 3 længer...

Hvad betyder p.p.?

M.

Fra : Per Jensen

Dato : 14-04-07 19:10

Morten Lind skrev:

> Hvad betyder p.p.?
>
> M.

Sorry. der mentes P.T.

En tyrkfejl!

// Per.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-04-07 17:11

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg overvejer at købe Apple TV, men hvis den ikke kan optage (evt. via
> et hack) så har den ikke så stor interesse for lille mig...

Hvis du installere en alm. 10.4 og køber en ElGato USB tuner ... _måske_

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/