Ryg til ringbind
Fra : Ditte H

Dato : 13-04-07 10:08

Hej

Jeg skal lave en ryg/etiket til nogle ringbind.
Jeg mener at jeg før har lavet det i Word, man kan ikke huske hvordan.
Er der nogen der kan hjælpe mig igang, evt. i et andet program?

Hilsen Ditte

Jeg har Office 2007 til min rådighed.

Fra : Bc

Dato : 13-04-07 13:02

"Ditte H" <ditte@----.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mener at jeg før har lavet det i Word, man kan ikke huske hvordan.
> Er der nogen der kan hjælpe mig igang, evt. i et andet program?

I Office 2003 kan man i Word under Funktioner Breve og Forsendelser vælge
Konvolutter og Etiketter under Etiketter er der et par rygbind Jeg aner ikke
om det findes i ver. 2007 men mon ikke!
Bc

Fra : Ditte H

Dato : 13-04-07 17:32

> [...]
> Konvolutter og Etiketter under Etiketter er der et par rygbind Jeg aner
> ikke om det findes i ver. 2007 men mon ikke!

Hej

Tak for hjælpen.
Lavede et par forsøg med nogle tabeller, synes ikke det blev særligt pænt.
Vil prøve det med etiketerne.

Hilsen Ditte

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 14-04-07 08:30

Ditte H skrev:

> Lavede et par forsøg med nogle tabeller, synes ikke det blev særligt pænt.
> Vil prøve det med etiketerne.

Jeg bruger også Word 2007, men har ikke kigget på etiket-funktionen
endnu.

Der er imidlertid et supergodt proram til at lave etiketter med, og
det er Avery's 'Design Pro':
http://www.avery.dk/dk1/downloads/software.jsp

Programmet har en masse forskellige forudindstillede etiketstr. Kan
du ikke bruge nogen af dem, kan du lave din helt egen.

Man kan jo købe forskellige størrelser etiketter i ark A4. hos sin
boghandler. Det gjorde jeg også engang, og jeg kom i snak med den
gode boghandler om det at lave etiketter i Word. Og skal man bare
have lavet et par stykker, er Word klodset. Så smilte boghandleren,
og kiggede ned under disken. Værs'go, det her er godt! På denne
måde fik jeg mit Avery-program, som kører perfekt på Windows Vista.

Så Ditte, hen til boghandleren for at fedte lidt. Måske har han et
progaram til dig også. Du kommer til at give mig ret i, det er et
godt program

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Max

Dato : 14-04-07 08:33

Hej Svend Erik

Man kan også bare downloade det på http://www.avery.dk

--
Mvh Max

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 14-04-07 09:02

Max skrev:

> Man kan også bare downloade det på http://www.avery.dk

Korrekt! Men, man skal så bare registrere sig. Ikke alle synes, det
er så rart at opgive navn, adresse, m.v. til ukendte. Selv er jeg
tilbageholdende med den slags. Så derfor skal Ditte prøve hos sin
boghandler. Nogen har nemlig disse cd-rom'er med 'Design Pro'. Dog
gemt ind under disken

http://www.avery.dk - for lige at blive inspireret. Der er masser
af gode idéer.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Max

Dato : 14-04-07 09:19

Hej Svend Erik

> Korrekt! Men, man skal så bare registrere sig. Ikke alle synes, det
> er så rart at opgive navn, adresse, m.v. til ukendte. Selv er jeg

Hvem siger man skal skrive sig eget navn ? :)

--
Mvh Max

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 14-04-07 09:31

Max skrev:

> Hvem siger man skal skrive sig eget navn ? :)

Næ såmænd. Jeg prøver med denne:

Fido V. Owsen
Lette Benstræde 6
0000 Benløse.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Max

Dato : 14-04-07 15:16

Hej Svend Erik

> Næ såmænd. Jeg prøver med denne:

Julemanden er en sikker vinder :)

--
Mvh Max

Fra : -= JF =-

Dato : 14-09-07 20:11

Max skrev:

> Julemanden er en sikker vinder :)

Anders And er også kendt for at lade sig registrere forskellige steder

--
Mvh. John

Fra : Janner

Dato : 15-09-07 16:56

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Anders And er også kendt for at lade sig registrere forskellige steder
>
> --
> Mvh. John

og papnæser er kendt for ikke at være optimale i regnvejr