video
Fra : Niels Poulsen

Dato : 09-04-07 08:36

Findes der ikke et program til video redigering som er gratis at bruge
og samtide er nemt at bruge
--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-04-07 09:28

Niels Poulsen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Findes der ikke et program til video redigering som er gratis at bruge
> og samtide er nemt at bruge

iMovie <http://www.apple.com/ilife/imovie/> Følger med nye mac'er (og
har gjort de sidste par år i forskellige versioner) eller kan købes som
en del af iLife pakken for 600,-

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Peter Ursin

Dato : 09-04-07 12:26

Hvad med MPEG Streamclip, http://www.squared5.com/

--
Peter Ursin

Fra : Lyrik

Dato : 10-04-07 14:46

Den 09.04.2007 kl. 09:36 skrev Niels Poulsen <NOSPAM@NOSPAM.dk>:

> Findes der ikke et program til video redigering som er gratis at bruge
> og samtide er nemt at bruge
+++++++++++++++++++
Jeg er forvirret!? Har du ikke en Mac? Så har du vel IMovie der er gratis
med når du køber en Mac(en del af ILife pakken). Det er simpelt hen
"Videoredigeringsprogrammét!" Det er så suverænt at der ville vokse hår ud
på min tunge inden jeg blev færdig med at anprise det for dig.
Du kan klippe og klistre, sætte menuer og tekster samt billeder på, eller
lade være og gemme i alle de videoformater du har på din maskine-eller
eksportere resultatet til IDVD årogrammet og lave en færdig DVD til
afspilning på selv den mest obskure dvdafspiller. Hvad vil du mere?

Hilsen
Jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 11-04-07 12:56

Lyrik wrote:

> [...]
> maskine-eller eksportere resultatet til IDVD årogrammet og lave en
> færdig DVD til afspilning på selv den mest obskure dvdafspiller. Hvad

Jeg siger tak