Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Skifte køler på FX5900
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-04-07 22:07

½øjs@

Jeg har et MSI FX5900 grafikkort liggende. Køleren er stået af. Kan man
skifte den, og kan det overhovedet betale sig?

/Ole

Fra : Tonni Madsen

Dato : 09-04-07 20:09

> Jeg har et MSI FX5900 grafikkort liggende. Køleren er stået af. Kan man
> skifte den, og kan det overhovedet betale sig?

Det skulle ikke være noget problem, du kan nok ikke få en original køler,
men der findes mange eftermonterbare kølere til rimelige penge.
Om det kan betale sig er jo en smagssag, men hvis du ellers er tilfreds med
hastigheden, så en det jo et billigt alternativ til et nyt...
evt http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=117539 den koster fra
95kr +fragt, og vil nok også gøre kortet både koldere, og mere støjsvagt...

Tonni Madsen

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-04-07 06:42

> [...]
> evt http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=117539 den koster
> fra 95kr +fragt, og vil nok også gøre kortet både koldere, og mere

Jeg har købt et nyt for et stykke tid siden, men jeg kender en lettere
bedaget maskine, der sukker lidt efter et nyt grafikkort. Der er et S3 i
den. Men takker for feedback, Tonni.

/Ole