Hvordan fjerner jeg en blokering i min Nor~
Fra : Mikael Slot

Dato : 08-04-07 16:37

Hej

Jeg har forsøgt at hente en kode til min Garmin navigator fra internettet og
i den forbindelse har Norton Internet Security "poppet op" med en meddelelse
om, at "et program forsøger at opnå adgang til internet" (eller noget i den
stil), hvilket Norton anbefalede, at jeg blokerede for. Og det gjorde jeg.
Nu kan jeg ikke hente den kode fra Garmins hjemmeside, som er nødvendig for
at kunne aktivere kortet.

Hvordan ophæver jeg nu igen denne spærring/blokering?

På en logliste har jeg fundet flg. tekst, som jeg mener må stamme fra den
blokering, som formentlig er skyld i mine problemer:

"Administrator, Brugeren har oprettet en regel for at "Bloker"
kommunikation., ""Brugeren har oprettet en regel for at ""Bloker""
kommunikation. Udgående UDP-pakke Lokal adresse, tjeneste er
(DHNX5L1J(192.168.2.3),0) Fjernadresse, tjeneste er (192.168.2.1,domain(53)
Procesnavn er ""C:\Garmin\Unlock\Wizard.exe""

Er der nogen, som kan hjælpe mig?

mvh
Mikael

Fra : Mikael Slot

Dato : 09-04-07 08:53

Hej

Jeg gjorde det, af jeg afinstallerede antivirusprogrammet og efterfølgende
installerede det igen. Det løste mit problem.

Mikael