iLife
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 08-04-07 06:52

D'herre og Damer

Jeg overvejer om jeg skal købe iLife 06. Er det en god idé eller kommer
der en iLife 07 indenfor kort tid??

Er der nogen som sidder inde med lidt insider viden!!!!

Hilsen
Nyeboe

Fra : Terje Rydland

Dato : 08-04-07 08:45

J.K. Nyeboe <jan@nyeboe.dk> wrote:

> D'herre og Damer
>
> Jeg overvejer om jeg skal købe iLife 06. Er det en god idé eller kommer
> der en iLife 07 indenfor kort tid??

iLife kommer antagelig medio juni.

> Er der nogen som sidder inde med lidt insider viden!!!!

Nei.
Men det virker som om iLife '07 kommer til å bruke noen
Leopard-spesifikke elementer (Core Animation?) og mange mener at de vil
slippes samtidig. Og Leopard tror jeg blir sluppet 10/6 under WWDC.

Men dette er bare noe jeg tror. Ingen insider viten!

Terje

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-04-07 14:38

Terje Rydland <terjery@idi.ntnu.no> wrote:

> [...]
> Leopard-spesifikke elementer (Core Animation?) og mange mener at de vil
> slippes samtidig. Og Leopard tror jeg blir sluppet 10/6 under WWDC.

Måske, men jeg er bange for den ikke bliver klar ... jeg vil satste på
den shipper efter sommerferien først .. altså august

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/