harddisken gik ned hva såååå
Fra : Leif Hansen

Dato : 07-04-07 09:14

Hej

okay jeg har hentet hvad jeg har oploadet på siden som jeg arbejder på men
jeg har ærlig talt lidt problemmer

1. rammesiden som jeg har glemt virker ikke rigtigt da der mangel noget af
info på rammen hvad kan jeg gøre

2. nå jeg var jo optimist og troede jeg bare skulle copier filerne fra
hjemmesiden over i en ny mappe så ville det virke igen men nej så simpel er
det ikke så lidt info om
hvordan jeg kan det op at kører igen ville værer dejligt
da der stadig er lang vej inden vi er færdig på dansk,engelsk,tysk

www.morepower.dk

Leif

Fra : enkvinde

Dato : 07-04-07 12:22

Hvis din harddisk er røget en tur og det ikke nytter at downloade dine
sider, så er det en ommer på de sider du har problemer med...

Hilsen Eva

"siger ikke et ord om sikkerhedskopier "

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 09-04-07 17:01

1. Tilføj den manglende info.

2. Forudsat at der er FP Extensions installeret så åben dit online
site i FP og Publish til din lokale PC.