Tabel med runde bløde hjørner ?
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-04-07 07:25

Hej NG

Kan man i FP lave en tabel med bløde runde hjørner i stedet for de er helt
firkantet ?

Gode ideer modtages.

Mvh
Michael

Fra : enkvinde

Dato : 07-04-07 12:17

> Kan man i FP lave en tabel med bløde runde hjørner i stedet for de er helt
> firkantet ?

Ja, det kan man. Så hut jeg hvisker findes muligheden under layout
tabbeller/celler.

Hilsen Eva

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-04-07 08:39

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan man. Så hut jeg hvisker findes muligheden under layout
> tabbeller/celler.
>
> Hilsen Eva

Glemte lige at skrive, at jeg bruger FP2002. Er muligheden også i denne, kan
ikke umiddelbart finde den ?

Mvh
Michael

Fra : enkvinde

Dato : 08-04-07 09:16

> Glemte lige at skrive, at jeg bruger FP2002. Er muligheden også i denne,
> kan ikke umiddelbart finde den ?

Uha Michael.... godt spørgsmål - jeg kan faktisk ikke huske det. Men det
lyder meget sansynligt, at det først kom med 2003 udgaven.

Hilsen Eva

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 09-04-07 17:05

Nej, der må du selv gøre det. Gøres med images der får hjørnet til at
se rundt ud.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-04-07 18:35

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Nej, der må du selv gøre det. Gøres med images der får hjørnet til at
> se rundt ud.

Kan jeg få et par hint mere. Det siger mig ikke lige noget det du beskriver
der.

Pft. Michael

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 10-04-07 13:05

http://www.sitepoint.com/article/trick-rounded-corner-tables

On Mon, 9 Apr 2007 19:34:47 +0200, "Michael Rasmussen"