Hvad fanden er der sket med FIFA?
Fra : Kim2000

Dato : 04-04-07 11:46

Købte i går Fifa2006 og hvad fanden er der dog sket med den serie?

Sværhedsgraden er helt urimelig, styringen kræver den store inginørgrad, det
skifter spiller konstant, knapperne skifter funktion konstant, er bolden 4
meter væk virker knappen på en måde, er bolden 2 meter væk på en anden.
Modspillerne laver ingen fejl, man kommer stort set aldrig over midtbanen og
afslutte er stort set umuligt, når man endelig har fundet ud af hvilken tast
der virker på præcis dette tidspunkt i kampen, så er chancen væk.

Det er muligt man kan lære det hvis man kender de forrige spil og bruger 30
timer på det, men jeg sætter mig altså ned for at hygge mig ikke for at føle
mig som en taber de første 15 timer.

Nej, hvor er det ringe.

End ikke kommentarene er opløftende, grafikken er middelmådigt og lyden er
rimelig.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Diablo

Dato : 04-04-07 12:00

Jeg er enig med dig, specielt netdelen halter gevaldigt. Det sutter helt
vildt, lag også når man spiller direct over ip. Hmm min menning er at 06 er
bedre, både grafikken og netdelen, men netdelen sucks stadig i 06. Masser af
lag. Hmm EA burde oppe sig i disse moderne tider.

Mvh. Diablo

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-04-07 13:54

> lag. Hmm EA burde oppe sig i disse moderne tider.

Det ENESTE spil EA spil der er noget værd er Fight night 3 imo - jeg spiller
ikke meget fodbold mere. Det er dog konsolspil, men alligevel...
--
sniper_Nolight

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-04-07 11:05

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> Nej, hvor er det ringe.
>
> End ikke kommentarene er opløftende, grafikken er middelmådigt og lyden er

det er derfor vi andre spiller PES6

Fra : Vega

Dato : 05-04-07 11:08

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> det er derfor vi andre spiller PES6

Der er bare ikke noget LAN spil i, en stor fejl efter min mening!

Mvh. Vega.