Counter strike
Fra : Mr.D2

Dato : 03-04-07 17:37

Hej i gruppen

Min søn vil til at spille Counter strike over nettet, men man skal jo først
købe spillet. Er det ligemeget hvad for et af spillene man køber? Har set på
nettet nogle til 100 kr. som jo ikke er af nyere dato, men er den der kode
man skal indtaste også i dem?

Mr D2

Fra : Dr.Phil

Dato : 03-04-07 18:34

"Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har set på nettet nogle til 100 kr. som jo ikke er af nyere dato, men er
> den der kode man skal indtaste også i dem?

Ja koden er med til spillet så I kan registrere den online via Steam som så
løbende holder spillene opdateret,så man slipper for at henet patches og
updates hele tiden.

De 2 typer Counter strike der er , hedder Counterstrike1.6 (CS1.6)og
Counterstrike:Source.(CS:S)

Forskellen er primært at Source udgaven har bedre grafik og kræver så derfor
lidt mere af pc´en.Det er bygget over Half-Life 2 motoren hvis det siger dig
noget.
Det fleste er ved at gå helt over til CS:Source.

Men hvis du kan finde en udgave som giver adgang til begge så køb det.

Fra : Tommy

Dato : 03-04-07 20:40

> De 2 typer Counter strike der er , hedder Counterstrike1.6 (CS1.6)og
> Counterstrike:Source.(CS:S)

hov hvad med CZ :condition zero / condition zero deleted scenes

Fra : Dr.Phil

Dato : 03-04-07 21:04

"Tommy" <no@way.invalid> skrev i en meddelelse

> hov hvad med CZ :condition zero / condition zero deleted scenes

Jooo men det er jo ikke dem man mener ved Counterstrike over nettet....
De er jo mere Singleplayer spil...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-04-07 21:22

Dr.Phil wrote:

> Jooo men det er jo ikke dem man mener ved Counterstrike over
> nettet.... De er jo mere Singleplayer spil...

CZ inkluderer en mp del
Lige nu er der ca 20k aktive spillere fordelt over verdenen

Det skal så holdes op imod 75k for CS:S og 135k fo CS :)
http://steampowered.com/v/index.php?area=stats&l=danish&cc=DK

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-04-07 21:23

Dr.Phil wrote:

> Det fleste er ved at gå helt over til CS:Source.

Hmm der er der da stadig ca 3 gange så mange der spiller CS 1.6 :)

Fra : Bufferzz

Dato : 03-04-07 21:58

Cs: Source (anbefales)
http://steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=240&l=danish&cc=DK

Gamle cs:
http://steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=10&l=danish&cc=DK

Køb evt. via steam siden her
- du skal alligevel bruge programmet 'steam' til at spille online med uanset
hvilken version du vælger.

Fra : Mr.D2

Dato : 04-04-07 10:56

Hej
Tak for alle svarene, vil prøve at købe det online, som for slået...

Fra : Bufferzz

Dato : 04-04-07 11:08

> Tak for alle svarene, vil prøve at købe det online, som for slået...

Godt valg :)

Bare husk brugernavn + kodeord
- da spillet bliver bundet til det. :)

God Påske!