C&C3 - Multiplayer Maps??
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 03-04-07 16:16

Hej Gruppe

Er der nogle der ved hvor man kan downe nye og gerne større multiplayer
maps. Jeg har et LAN i weekenden, så det kunne være rart med nogle flere
maps at vælge imellem.

Mvh. Martin

Fra : Mr.D2

Dato : 04-04-07 08:38

Hej
Tak for alle svarene, vil prøve at købe det online, som for slået...

Mr D2

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-04-07 21:27

"Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk> wrote in message
> Hej
> Tak for alle svarene, vil prøve at købe det online, som for slået...

Det lyder som nogle fede multiplayer maps! Dem vil jeg prøve!

Mvh. Martin