C&C3 online connection failed øv øv øv
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 02-04-07 19:24

Jadav alle!

Er jeg den eneste der får denne???
En kammerat og jeg vil gerne spille C&C3 sammen, men ingen af os kan komme
på.
Vi har haft forbindelse og spillet en enkelt gang sammen, så der burde ikke
være noget galt med vores Pc'er.

Er det mon deres server der er overbelastet???

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 19:33

Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
> være noget galt med vores Pc'er.
>
> Er det mon deres server der er overbelastet???

Der er kommet nye patches idag.... go get it.

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 02-04-07 19:50

Jadav!

Har hentet den, hjælper bare ikke )c:

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : ct

Dato : 09-04-07 18:04

Har du åbnet samtlige de porte der skal åbnes i din router?
se i manualen - det hjalp her - kunne godt spille uden at have gjort noget
men det var ustabilt til at connecte

ct