3 numre efterlyses (video'er)
Fra : Bjarne K.

Dato : 04-04-07 12:22

Nu har gruppen jo flere gange vist at de kan finde næsten alt, så jeg tager
lige chancen igen.
For alle videoer gælder at de godt kan være ret gamle, men sikkert > 1990.

Video 1 viser en Indianer stå ved et vandfald, ude i landskab der eller
kunne minde om grand-canyon, mener også der flyver en ørn rundt. Meget flot
video forøvrigt. Jeg så den i en lufthavn for nogle år siden på en kanal
der kun viste musikvideoer. Har siden gået og troet at det var en video med
The Cult,men intet på Youtube antyder at de skulle have lavet en sådan musik
video. (Kan selvfølgelig være at det var en musikvideo, lavet specielt til
denne tv-kanal)

Video 2. Forsangeren der er en meget kop-arret (lidt ældre) latino, bliver
kørt igennem en by i en blå cabriole (tror jeg). Det er en pop sang, og der
er et ord det bliver gentaget. Det foresvæver mig at gruppen hedder noget
med criminals eller sangen omhandler emnet.
Har checket diverse videos med Fun Lovin' Criminals, men mener ikke det kan
være dem, eller hvis det er, er det med en gæsteforsanger.

Video 3. Kan ikke huske meget til musikken. Kan være Country og Western, men
i video'en er der en der optræder som en ærke kanon fed pladerproducer, med
cowboy hat. Det foresvæver mig at han går op i en bil, der nærmest vælter
fordi han er så stor.

Den sidste er ikke så vigtig >>

--

God påske

Bjarne K.

Fra : Per Hansen

Dato : 04-04-07 13:17

"Bjarne K." <nej@niet.ne> mentioned this

> [...]
> Har checket diverse videos med Fun Lovin' Criminals, men mener ikke
> det kan være dem, eller hvis det er, er det med en gæsteforsanger.

Hmm, kunne lydde til at være: OMC - How Bizarre.

--
Per Hansen

Fra : Bjarne K.

Dato : 04-04-07 13:25

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote in message
> "Bjarne K." <nej@niet.ne> mentioned this

> Hmm, kunne lydde til at være: OMC - How Bizarre.

Fantastisk, og bilen var endda rød, og han var hverken så gammel eller kop
arret som jeg husker.

Bjarne K.

Fra : Per Hansen

Dato : 04-04-07 14:40

"Bjarne K." <nej@niet.ne> mentioned this

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote in message

> Fantastisk, og bilen var endda rød, og han var hverken så gammel eller
> kop arret som jeg husker.

Jeg har prøvet at undersøge sangeren OMC lidt.
Han er ikke engang latino, han er af New Zealandsk afstamning
Pauly Fuemana hedder han rigtigt.
Fandt en lille uheldig nyhed om ham i en New Zealandsk avis fra sidste år:
http://www.nzherald.co.nz/category/story.cfm?c_id=100&ObjectID=10387024

--
Per Hansen

Fra : Bjarne K.

Dato : 04-04-07 15:04

> [...]
> Pauly Fuemana hedder han rigtigt.
> Fandt en lille uheldig nyhed om ham i en New Zealandsk avis fra sidste år:

Sjovt, har lige siddet og læst samme nyhed.

Bjarne K.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 23-04-07 01:51

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote in message

> Sjovt, har lige siddet og læst samme nyhed.

Hvor bizart...

Fra : Ole Thomsen

Dato : 04-04-07 18:11

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message

> [...]
> sådan musik video. (Kan selvfølgelig være at det var en musikvideo, lavet

Pink Floyd - Learning to Fly?

Ole Thomsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 04-04-07 18:46

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Pink Floyd - Learning to Fly?
>
> Ole Thomsen

Rigtigt godt bud, men det er ikke den. Tror mere og mere på at det har været
en special video lavet til denne kanal (måske noget reklame).

Men stilen er eller den samme, bare noget med et vandfald.

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 10:39

> [...]
> sådan musik video. (Kan selvfølgelig være at det var en musikvideo, lavet

Kunne være
Rednex - Spirit of the Hawk
http://www.youtube.com/watch?v=e2PggDw-vww

mvh
Ryan

Fra : Bjarne K.

Dato : 10-04-07 08:02

"Ryan Bendesen" <ryansnabelabendesenpunktumdk> wrote in message

> Kunne være
> Rednex - Spirit of the Hawk
> http://www.youtube.com/watch?v=e2PggDw-vww
>
> mvh
> Ryan

Rent videomæssigt ligger stilen tæt på, bortset fra at det vist kun var en
indianer i den video jeg så.

Jeg ikke rigtig huske hvad musikken gik ud på, andet end at jeg har gået og
troet at det kunne være The Cult.

Ang: Video nr. 3, så har jeg selv googlet lidt rundt, men det eneste jeg har
kunnet finde er at det måske kunne være David Lee Roth, der optræder som
"fat record producer" i et latex kostyme.
Men jeg har kun set dette postulat i et forum, og har ikke kunnet finde mere
på det, så det er nok en and.

Bjarne K.