Sange på C||| Am||| F||| G||| ?
Fra : Stig Brun

Dato : 03-04-07 19:45

Nogen der kan komme i tanker om flere sange end æblemand / i like the
flowers / tre små fisk der kører på ovennævnte rundgang uden tilføjelser?

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-07 10:58

On Tue, 3 Apr 2007 20:44:30 +0200, "Stig Brun" <nospam@nospam.dk>
wrote:

>Nogen der kan komme i tanker om flere sange end æblemand / i like the
>flowers / tre små fisk der kører på ovennævnte rundgang uden tilføjelser?

Uden tilføjelser kan jeg faktisk ikke komme på flere, men der er
oceaner af sange der er skåret over samme læst, med variationer.

Jeg vil dog stædigt fastholde at rundgangen i mindst to af de
ovennævnte sange er C - Am - Dm - G og ikke C - Am - F - G, selv om
forskellen er minimal.

/Alex

Fra : Saaby

Dato : 04-04-07 20:15

Er enig med Alex omkring rundgangen
men eller kan flg. også fungere
Blue Moon - Andreas sang - Wings of love -henne i parken - hvem har malet
himlen blå - osv. osv.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-04-07 18:24

Stig Brun wrote:
> Nogen der kan komme i tanker om flere sange end æblemand / i like the
> flowers / tre små fisk der kører på ovennævnte rundgang uden
> tilføjelser?

Ikke fuldstændigt relateret, men sjovt alligevel:
http://www.youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM&eurl

--
Jacob

Fra : Michael

Dato : 06-04-07 11:11

> Nogen der kan komme i tanker om flere sange end æblemand / i like the
> flowers / tre små fisk der kører på ovennævnte rundgang uden tilføjelser?

"Twist of Love" med Sidsel Ben Semmane (som dog helt korrekt er C - Am - F -
G - og igen C).

Hilsen
Michael

Fra : Stig Brun

Dato : 06-04-07 16:14

"Michael" <

> "Twist of Love" med Sidsel Ben Semmane (som dog helt korrekt er C - Am -
> F - G - og igen C).

Jeg takker for de indkomne forslag, der vil blive brugt til et lille
begynder-samspilshold.

Per