DFM møde på Toppen?
Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 02-07-01 22:26

Hej. Jeg har tidligere forsøgt at skabe en tråd om emnet, men det løb
(ligesom altid ud i "OffTopic´s"

Er der interesse blandt brugerne af DFM, for at afholde et minitræf på
Toppen? Vi kunne aftale et mødested og tidspunkt, hvor interesserede kunne
mødes for at få en sludder, en øl (eller flere) og få sat ansigt på de
personer man læser så mange indlæg fra. Jeg kunne godt tænke mig at møde
Jer, men det er jo ikke sikkert at dette ønske er gensidigt

Hvad siger I? Skal/kan vi planlægge et DFM minitræf på Træf på Toppen i
Skagen?
Er der interesse for det?

Under alle omstændigheder, så kan du fra torsdag 12/7 til 15/7 risikere at
finde (nord for festteltet) den knaldgule SV´er med Arrow lydpotten. Hvis du
finder SV´en, så risikerer du at Toshido befinder sig liiiiige i nærheden.
Så pas på!!!

Henrik Nedergaard (AKA Toshido)
http://www.nedergaard.com
Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779

IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 03-07-01 11:59

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard@hotmail.com> wrote in
<9hqoru$42e$1@sunsite.dk>:

> [...]
>på de personer man læser så mange indlæg fra. Jeg kunne godt tænke mig
>at møde Jer, men det er jo ikke sikkert at dette ønske er gensidigt

Det kunne være sjovt at se hvem girafferne er...

>Hvad siger I? Skal/kan vi planlægge et DFM minitræf på Træf på Toppen i
>Skagen?
>Er der interesse for det?

Jeg er på.

> [...]
>at finde (nord for festteltet) den knaldgule SV´er med Arrow lydpotten.
>Hvis du finder SV´en, så risikerer du at Toshido befinder sig liiiiige i

Jeg er kørende på en sort babygixxer - men dem er der jo nok et par stykker
af. Jeg har et DFM skilt på min plade.

/Jesper

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 03-07-01 23:13

Hej Jesper
Om den manglende respons fra folkene på DFM skyldes, at folk enten er på
ferie eller fordi der ingen interesse er for at mødes på "Toppen", det ved
jeg ikke. Men der er i hvert tilfælde ikke andre end dig, der indtil videre
har reageret

Jeg har tænkt på, hvor man evt. med fordel kunne mødes på "Toppen". Jeg er
kommet frem til, at det ville være super, hvis man kunne mødes over en øl
lørdag den 14/7 kl. 17:00. Det er efter en veloverstået fællestur til Grenen
og efter konkurrencerne der starter kl. 16.

Hvis vi kunne mødes i en times tid, indtil aftensmaden skal indtages omkring
kl. 18 - 18:30, så har vi vist også fået sat ansigter på de DFM personer vi
ønsker .....

Hvor skal vi mødes? Ja, der er jo en masse dejlige træborde og træbænke inde
i teltene (hvis altså ikke alle borde og bænke er blevet smadret om fredagen
så måske skulle vi bare mødes der.

Der er mange borde og mange mennesker, så hvordan finder man andre DFM´ere
blandt flokken? Hvis man nu starter med at kigge i det store telt, oppe ved
bordene tættest på baren. Så er man i det mindste på rette spor, da der
"kun" kan være tale om ca. 10 forskellige borde Omkring kl. 17:00 er der
trods alt, normalt ikke fyldt med mennesker i det store telt, så vi burde
kunne finde hinanden. Ellers må man jo bare spørge sig frem. Men hvis der er
bedre forslag til mødetid og mødested, så kom endelig frem med dem.

Altså, indtil videre så lad alle interesserede DFM´er mødes lørdag 14/7 kl.
17:00, ved bordene tættest på baren i det store fællestelt. På genhør og på
gensyn .... på Toppen!!!

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 04-07-01 13:41

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard@hotmail.com> wrote in
<9htg06$88v$1@sunsite.dk>:

[snip - noget om hvordan man finder hinanden "på toppen"]
>genhør og på gensyn .... på Toppen!!!

Den er i vinkel. Vi ses!

/Jesper

Fra : Rene Thorarinsson

Dato : 04-07-01 14:40

> Altså, indtil videre så lad alle interesserede DFM´er mødes lørdag 14/7
kl.
> 17:00, ved bordene tættest på baren i det store fællestelt. På genhør og

> gensyn .... på Toppen!!!

OK, tid og sted passer.

Mvh Rene
XL1200S

PS! kommer vi til at se din nye VFR800 Niels S...?

Fra : Niels S.

Dato : 05-07-01 08:58

Rene Thorarinsson skrev

> PS! kommer vi til at se din nye VFR800 Niels S...?

Hej Rene

Desværre ikke. Samme weekend afholdes det første træf i den nyoprettede
danske VFR-klub og der har jeg allerede meldt mig til. Men vi kan da altid
finde en anden dag og dele en kop humle, feks. på et af kaffemøderne. Det
kunne også være hyggeligt at hilse på Lis.

Jeg overvejer desuden at tage cyklen ud på en lille tur, hvis LotusPhere
også holdes i Berlin i år.

Hils.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Rene Thorarinsson

Dato : 05-07-01 10:40

Hej Niels.

> finde en anden dag og dele en kop humle, feks. på et af kaffemøderne. Det
> kunne også være hyggeligt at hilse på Lis.

Ja vi må se havd vi kan finde ud af...

> Jeg overvejer desuden at tage cyklen ud på en lille tur, hvis LotusPhere
> også holdes i Berlin i år.

Jeg tror at LotusPhere i Europa er helt droppet. Næste LotusPhere er i
januar i Orlando http://www.lotus.com/home.nsf/welcome/lotusphereorlando

> Hils.

Jeps..!

Fra : Brian Lænø

Dato : 04-07-01 16:13

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" skrev
<snip>
> Altså, indtil videre så lad alle interesserede DFM´er mødes lørdag 14/7
kl.
> 17:00, ved bordene tættest på baren i det store fællestelt. På genhør og

> gensyn .... på Toppen!!!

Godt forslag, vi ses.
Jeg tager nok der op torsdag.
Jeg kører på en hvid/gul (gul stel) Cagiva Elefant 750 (nok den eneste af
slagsen på pladsen), selvfølgelig med DFM numrepladeskildt.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : RacerNiels

Dato : 04-07-01 16:35

Jesper Lillesø <frogskins@lycosmail.com> wrote:
> Det kunne være sjovt at se hvem girafferne er...

Jow deeet

> Jeg er på.

Os mig, da

> Jeg er kørende på en sort babygixxer - men dem er der jo nok et par
stykker
> af. Jeg har et DFM skilt på min plade.

Og min cykel...... den berømte/berygtede XS400 vil som altid stråle om kap
med solen
Der er motad udstødning på (nylappet), gul pære i forlygten og Metzeler ME22
for og bag (og hvis du ikke kan finde "chicken-stripes" på dem.... ja, så er
det fordi der ikke er nogen

Vi ses,
Niels
XS400-SS
Polyteknisk MC

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 04-07-01 23:36

Hej Niels
Jeg kan forstå, at Polyteknisk MC har fået sig et nyt prøvemedlem - Susanne
fra Nørrebro på hendes Yamaha SZR 660. Susanne er en af mine arbejdskolleger
og da hun er ny indenfor denne spændende MC-verden, så anbefalte jeg hende
at kontakte Jer flinke mennesker i PMC.

Ja, det er egentlig kun Hyldal jeg kender, men jeg regner med, at I andre
også er nogenlunde flinke
Vi ses på Toppen!

Fra : Petrich

Dato : 07-07-01 13:33

kommer nok fredag - hvis det ikke regner - har dog ikke noget dfm skilt -
men vi ses forhåbentligt
XV535S

Fra : Petrich

Dato : 07-07-01 13:34

Kommer nok derop fredag - hvis det ikke regner - men jeg har ingen dfm
skilt - men jeg finder jer nok

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-07-01 00:48

Toshido - AROS MotorCykel Klub <henriknedergaard@hotmail.com> skrev:

> Er der interesse blandt brugerne af DFM, for at afholde et minitræf på
> Toppen?

Jaah Men jeg er ikke sikker på at jeg tager derop... jeg hader at
planlægge Men jeg regner da med det

> Vi kunne aftale et mødested og tidspunkt, hvor interesserede kunne
> mødes for at få en sludder, en øl (eller flere)

Øl er godt

> og få sat ansigt på de
> personer man læser så mange indlæg fra. Jeg kunne godt tænke mig at møde
> Jer, men det er jo ikke sikkert at dette ønske er gensidigt

Joh, det er det nok

> Hvad siger I? Skal/kan vi planlægge et DFM minitræf på Træf på Toppen i
> Skagen?
> Er der interesse for det?

Jaah

> [...]
du
> finder SV´en, så risikerer du at Toshido befinder sig liiiiige i nærheden.

Ok
Hvad med at finde på et eller andet DFM'sk kendetegn, som også virker når
mc'en ikke lige er i nærheden? Til RR-festivel overvejede jeg qat skrive DFM
i panden med en spritpen, men det blev ikke lige til noget (det var ikke
fornuften der holdt mig fra dset, det var nærmere det at jeg ikke kunne
finde en spritpen :).
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk