Århus 1/9
Fra : Tømreren

Dato : 03-04-07 19:10

Vi er 2 gutter der er så heldige at skulle til Århus D. 1/9 og se The
Police,men er der nogen der kender et godt sted at bo??
Det må gerne ligge nær byen..
Smertegrænsen ligger vel ved ca. 1500,-

MVH.
Tømreren

Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 03-04-07 19:36

Tømreren skrev:
> Vi er 2 gutter der er så heldige at skulle til Århus D. 1/9 og se The
> Police,men er der nogen der kender et godt sted at bo??
> [...]
- har ikke prøvet det selv, men det ser OK ud:
Bed&Breakfast i Århus: http://home19.inet.tele.dk/pgs/index.htm
Vh Bente

Fra : Søren Blom

Dato : 03-04-07 22:22

"Tømreren" <maas2@ofir.dk> skrev
> Vi er 2 gutter der er så heldige at skulle til Århus D. 1/9 og se The
> Police,men er der nogen der kender et godt sted at bo??
> Det må gerne ligge nær byen..
> Smertegrænsen ligger vel ved ca. 1500,-

Der er masser af steder og muligheder, et af dem kan være
http://travel.hotels-and-discounts.com/index.jsp?pageName=hotInfo&cid=59562&hotelID=227822&city=&stateProvince=&country=&hotel=01
som lægge midt i Århus, bestil i god tid, men det har I jo nok tænkt på,
siden I alle tænker på at søge billige steder.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Tømreren

Dato : 04-04-07 17:00

> [...]
> som lægge midt i Århus, bestil i god tid, men det har I jo nok tænkt på,
> siden I alle tænker på at søge billige steder.

desværre...alt optaget
http://travel.hotels-and-discounts.com/index.jsp;jsid=ybdrYuXGdjvXhcKgsu9gr

Fra : BA

Dato : 09-04-07 16:57

Her er godt

http://www.aarhusv-bb.dk/

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Søren Blom

Dato : 09-04-07 17:58

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> skrev
> Her er godt
>
> http://www.aarhusv-bb.dk/

Så er man lige som kommet væk far det centrale, så kan man lige så godt slå
et telt op på Blommehavens Camping eller sove i vores kælder, det er lige så
centralt i forhold til http://www.aarhusv-bb.dk/

Fra : BA

Dato : 10-04-07 22:46

> [...]
> slå
> et telt op på Blommehavens Camping eller sove i vores kælder, det er lige

Nå - ja, hvad ved en sjællænder om det, husker bare stedet var godt.

På den anden side er alle os på sjælland jo københavnere over there

Fra : Søren Blom

Dato : 11-04-07 21:47

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> skrev

> Nå - ja, hvad ved en sjællænder om det, husker bare stedet var godt.
>
> På den anden side er alle os på sjælland jo københavnere over there

Ja, det giver jeg dig helt ret i, men jeg er stadig har Køjenhavneren
(stammer fra Glostrup) selv om jeg har boede i Århus siden 89 og pudsigt
nok, bor vi ti minutter på gå ben fra Blommehaven Camping.