Indkøbstur til grænsen
Fra : Char Lee

Dato : 03-04-07 16:20

Hej gruppe.

Jeg ved, at en indkøbstur til Tyskland (fra Århus) nok er noget under målet,
i forhold til hvad der normalt kommer af spørgsmål, men jeg kunne ikke lige
komme på en bedre gruppe at spørge i. Så:

Er der nogen, som har et forslag/link/telefonnummer på nogen, som kører på
disse ned-over-grænsen-og-vende-ture?

Mvh JC

Fra : Brian Skaarup

Dato : 03-04-07 22:16