Afløser for ER-5?
Fra : Jim Andersen

Dato : 04-04-07 09:03

Nogen der ved om Kawa har en afløser for ER-5 på tegnebrættet?

Eller har de tænkt sig at lade GS500 rende med hele kundesegmentet?

Eller findes den i udlandet men ikke i DK?

Hvad med GS500 forresten. Klarer den Euro3? Er der ikke noget med at 2007 er
sidste år man kan sælge ikke-Euro3 MC'er?

Har Suzuki noget på bedding istedet for GS'en ?

/jim

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 04-04-07 10:11

On 4 Apr., 10:02, "Jim Andersen" <jba...@politiSLET.dk.invalid> wrote:
> Nogen der ved om Kawa har en afløser for ER-5 på tegnebrættet?
>
> Eller har de tænkt sig at lade GS500 rende med hele kundesegmentet?

Kawasaki har ER6-F/N, den burde være på det danske markede også.

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-04-07 11:40

> Kawasaki har ER6-F/N, den burde være på det danske markede også.

Men jeg vil ikke helt sige at den henvender sig til den samme kundergruppe.
Den er for det første noget dyrere, og så er dens design noget mere
radikalt, nok ikke så meget for en der blot går efter en neutral mc, som
GS500 netop er.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-04-07 12:09

Martin Sørensen wrote:
> Den er for det første noget dyrere

60K -> 90K. "Noget" er vist pænt sagt

/jim

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-04-07 11:24

Martin Sørensen wrote:
> [...]
> Den er for det første noget dyrere, og så er dens design noget mere
> radikalt, nok ikke så meget for en der blot går efter en neutral mc, som

Jo, men er det ikke det samme der er sket med 250 og 400 klassen
efterhånden? Der er ikke mange husmandsMC'er tilbage i de størrelser.
Yamaha har længe manglet en 500ccm i programmet.

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-04-07 11:34

Torben Scheel skrev:

> Jo, men er det ikke det samme der er sket med 250 og 400 klassen
> efterhånden? Der er ikke mange husmandsMC'er tilbage i de størrelser.
> Yamaha har længe manglet en 500ccm i programmet.

Det er der ikke noget at sige til

Ser vi på de forespørgsler der kommer fra "nye" MC'ister her i gruppen,
vil de feste helst have +208.745.873 hk, af frygt for ikke "at have nok"
til deres beskedne 100 kg. kropsvægt.

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold