Typisk.
Fra : Torben Scheel

Dato : 04-04-07 06:12

Så har der været nattefrost, og morgenens luksusproblem er om jeg skal
køre ny TDM eller gammel CB. Og så er vintertrafik nede (eller lukket i
anledning af foråret?).

Nå, det bliver CB.

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-04-07 06:19

Torben Scheel skrev:
> Så har der været nattefrost, og morgenens luksusproblem er om jeg skal
> køre ny TDM eller gammel CB. Og så er vintertrafik nede (eller lukket i
> anledning af foråret?).
>
> Nå, det bliver CB.

vilket jeg så også lige har konstateret

der er er "frossen vej" på fyn, og i et område på nord-vest bornholm jf.
DMI, jeg tror ikke saltbøssen har været anvendt steder hvor
vejtemperatyren er over 0 (ok jeg *håber*)

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-04-07 07:10

J.C.Kløve wrote:
> vilket jeg så også lige har konstateret
>
> der er er "frossen vej" på fyn, og i et område på nord-vest bornholm jf.
> DMI, jeg tror ikke saltbøssen har været anvendt steder hvor
> vejtemperatyren er over 0 (ok jeg *håber*)

Her i nordsjælland var det svært at se - vejen let støvet - ingen
saltkorn. Det kan være både det ene og det andet. Jeg har ikke
prøvesmagt - kan ikke gøre noget ved det før jeg har fri anyway..

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-04-07 11:21

Torben Scheel wrote:
> Så har der været nattefrost, og morgenens luksusproblem er om jeg skal
> køre ny TDM eller gammel CB. Og så er vintertrafik nede (eller lukket i
> anledning af foråret?).
>
> Nå, det bliver CB.

Det ser ud til at vi gik fri (hvis deres datagrundlag er opdateret).

--
vh
Torben