MC Revyen er på gaden
Fra : Lars Holst

Dato : 02-04-07 23:59

148 kr.

--
Lars Holst

Fra : tp

Dato : 03-04-07 17:25

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:Xns99079F5125AA25689lh236589@62.243.74.162...
> 148 kr.

nå... troede abb. fik dem først, men det er åbnebart ikke tilfældet :-/ nå,
men ser frem til at modtage en snart så...

Fra : Martin Poll

Dato : 04-04-07 00:05

> "Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>>

> nå... troede abb. fik dem først, men det er åbnebart ikke tilfældet :-/
> nå, men ser frem til at modtage en snart så...

Jeg har abb. og fik den i sidste uge.

MVH
Martin

Fra : heecom - MCPilots.dk~

Dato : 04-04-07 16:54

Jeg har også abb. men har ikke modtaget den endnu!!??
Det er vist første gang i 10 år den kommer i butikkerne før jeg får den!
Hvad har de gang i?

/HE :)
SV1000S
www.mcpilots.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-04-07 23:10

"heecom - MCPilots.dk " <xyz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har også abb. men har ikke modtaget den endnu!!??
> Det er vist første gang i 10 år den kommer i butikkerne før jeg får den!
> [...]
Nix den kunne købes på Odense Banegård Center 10 dage før jeg fik den sendt
sidste år
MvH Steen
Har dem alle fra 1973

Fra : Dr. Enduro

Dato : 06-04-07 09:24

Steen Johansen skrev:

> Har dem alle fra 1973

Aflever!!!!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Lars Holst

Dato : 06-04-07 11:25

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> said in

> "heecom - MCPilots.dk " <xyz@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nix den kunne købes på Odense Banegård Center 10 dage før jeg fik den
> [...]

Det har jeg også.
1973-2007

Og så har jeg alle Bil Revyerne fra 1965 og op, alle HIFI årbøgerne fra
1972 og op, alle Båd Revyerne fra 1970 og mange andre årbøger i fuldt
omfang.
Det er nogle gode opslagsværk.
Især når man også har dem i digital form.

--
Lars Holst

Fra : tp

Dato : 07-04-07 21:33

> Det har jeg også.
> 1973-2007

1973 ?!?!??! jeg har ikke kunnet finde før 1974 :-/ vil i sælge/udleje
el.l. ? vil MEGET gerne have fat i en digital kopi af 1973