Butik i Sverige
Fra : JanM

Dato : 02-04-07 19:52

Hi

Jeg skal en tur til Sverige på onsdag og sikkert besøge en MC biks for at
kigge på beklædning. Hvor kan I anbefale mig at kigge. Det skal være i
nærheden af Malmø.

Er der noget at spare ved at købe hjælm og tøj i Sverige?

--
/Jan
Fjern removeme in email.

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 02-04-07 19:56

Hej Jan,

JanM wrote:
> Jeg skal en tur til Sverige på onsdag og sikkert besøge en MC biks for at
> kigge på beklædning. Hvor kan I anbefale mig at kigge. Det skal være i
> nærheden af Malmø.
I Malmö = MC Huset (sætter aldrig min MC der ud igen, men deres tøj
risser de nok ikke, før de sælger det...!)
http://www.mc-huset.se/

Ellers er der min absolutte favorit, mitonga i Lomma, som ligger ikke så
langt fra Lund. Lund er 16 km fra Malmö cirka.
Mitonga er verdens flinkeste og jeg tror sku at de kan huske aller deres
kunder (og kundernes MCe'er) så føler mig rigtig godt behandlet der.
http://www.mitonga.se/

Hvis du køre til Mitonga, kan du bare hilse fra "Dansken frän Malmö som
åker en katastrof Kawasaki" :))

> Er der noget at spare ved at købe hjælm og tøj i Sverige?
Det tror jeg der er!

God jagt!

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references