Listepris på Schuberth S1 hjelm
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 20:26

Nogen der ved hvad udsalgsprisen er på sådan en fætter her i DK ?
Kan der "handles" hos danske forhandlere ?
Overvejer nemlig at hente en hos Hein-Gericke i Flensburg/Handewitt, de skal
have 498? for en i sølvmetalic (skal det være)
Men hvis prisen er 4195, hvilket jeg mener at have set den til herhjemme, ja
så er det jo lige før det ikke kan betale sig at hente den i DE.

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 20:31

"T.R." <thr AT mail-online DOT dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvis prisen er 4195, hvilket jeg mener at have set den til herhjemme,
> ja så er det jo lige før det ikke kan betale sig at hente den i DE.

Ja, og så glemmer man jo helt at google er ens bedste ven ;)

Mvh

Thomas

Fra : Jacob

Dato : 01-04-07 20:39

> [...]
> Men hvis prisen er 4195, hvilket jeg mener at have set den til herhjemme,
> ja så er det jo lige før det ikke kan betale sig at hente den i DE.

Jeg har lige købt en (ny) S1 i Nordic Dragon farver for 400 euro + 15 Euro i
porto, på ebay.de. Så det kan godt betale sig at handle i tyskland :)

Mvh Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 12:19

"Jacob" <Jacob@[nospam]goatstorm.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige købt en (ny) S1 i Nordic Dragon farver for 400 euro + 15 Euro
> i porto, på ebay.de. Så det kan godt betale sig at handle i tyskland :)
>
> Mvh Jacob

Ja, det kan sikkert godt lade sig gøre at finde den billigere i DE, men jeg
ville gerne have muligheden for at prøve den på først.
Er ikke sikker på hvilken størrelse jeg skal bruge, og ønsker ikke at skulle
returnere den til DE, hvis det skulle vise sig den ikke passer.

Mvh

Thomas

Fra : Jacob

Dato : 02-04-07 22:32

> [...]
> Er ikke sikker på hvilken størrelse jeg skal bruge, og ønsker ikke at
> skulle returnere den til DE, hvis det skulle vise sig den ikke passer.

Det er jo forståeligt nok at du vil prøve den først, og jeg nævnte bare
andre priser fra DE, da du selv spørger dertil.

Jeg kan i øvrigt anbefale at købe en åndeafviser med fra starten af, hvis du
også kører i køligt og vådt vejr. Belægningen på visiret klarer at holde
duggen på afstand under langt de fleste forhold, men med ånde-gummi-dimsen
er man fri for dug i regnvejr/tåge osv også.

Mvh Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 13:06

> Det er jo forståeligt nok at du vil prøve den først, og jeg nævnte bare
> andre priser fra DE, da du selv spørger dertil.

Prisen jeg opgav var jo netop hos HG i Flensburg, for der ville jeg kunne
komme ned og prøve den inden køb.
Mener det lykkedes mig at finde hjelmen andet steds i DE til ca 399 ?, men
ingen mulighed for prøve inden køb :(

> [...]
> holde duggen på afstand under langt de fleste forhold, men med
> ånde-gummi-dimsen er man fri for dug i regnvejr/tåge osv også.

Det skal jeg da huske, tak for tippet :)

Mvh

Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-04-07 21:43

"T.R." <thr AT mail-online DOT dk> writes:

> Nogen der ved hvad udsalgsprisen er på sådan en fætter her i DK ?
> Kan der "handles" hos danske forhandlere ?

Første hit på Google
<http://www.google.com/search?q=schuberth+prisliste>
S1 BLACK 3795,-
S1 RACING RED 3795,-
S1 SILVER METALLIC 3895,-
S1 ANTHRACITE METALLIC 3895,-
S1 POWER SILVER 4195,-
S1 POWER BLUE 4195,-
S1 POWER GREEN 4195,-
S1 POWER RED 4195,-
S1 POWER YELLOW 4195,-

Jeg fik min (power blue, vistnok) gennem Louis' restposten til 330
EUR, altså 2500,-, men det kræver en kombination af held og en speciel
hovedstørrelse

Jeg er i øvrigt meget glad for min, der er meget lidt vindstøj,
solvisiret fungerer glimrende og ventilationen er effektiv og let at
betjene.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : per biker

Dato : 01-04-07 22:04

On Apr 1, 9:25 pm, "T.R." <thr AT mail-online DOT dk> wrote:
> [...]
> Men hvis prisen er 4195, hvilket jeg mener at have set den til herhjemme, ja
> så er det jo lige før det ikke kan betale sig at hente den i DE.

Hejsa

www.motozoom.nl

De har i oejeblikket en Schuberth® S1 blauw til 339.95 Euro ca 2540.00
dkr.
Jeg arbejder lige opad deres forretning.

venlig hilsen
Per Jakobsen
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8459
HD Street Rod VRSCR

Fra : SB

Dato : 01-04-07 22:23

> [...]
> Men hvis prisen er 4195, hvilket jeg mener at have set den til herhjemme,
> ja så er det jo lige før det ikke kan betale sig at hente den i DE.

S1 metalic sølv kr. 3449
www.webshoppen.dk

Søren

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 01-04-07 23:17

T.R. skrev:
> [...]
> Men hvis prisen er 4195, hvilket jeg mener at have set den til herhjemme, ja
> så er det jo lige før det ikke kan betale sig at hente den i DE.

http://www.robertsmc.dk/shop/index.php?manufacturers_id=33

Sølv = 3395 kr.-, ved en dansk forhandler

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 12:22

"Dan "748" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.robertsmc.dk/shop/index.php?manufacturers_id=33
>
> Sølv = 3395 kr.-, ved en dansk forhandler
>

> --
> Dan "748" Dethlefsen

Ser ud til at jeg skal en tur til Nordborg i nærmste fremtid :)
Tak for det link.

Mvh

Thomas