søges evt Mek eller anden med god forstand~
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 01-04-07 19:55

Hej
jeg mangler en vfr sagkyndig på sjælland der vil formeldst 1 ramme Ølbamser
tage en tur på min VFR og fortælle mig hvad pokker der er galt kan nemlig
ikke så nemt forklare det, men den gør underligt under acc specielt hvis den
skal sejtrække...:-/
ligeledes sige den klonk hvis man slipper gassen i 6th gear og man kan
fremprovokerer det ved at skifte mellem at give gas og tage gassen...
og så syntes jeg der er en syg dæmper men det ville jo være rarest hvis en
mekker ville kigge/prøve den
regner med selv at kaste mig over projektet men hvis der er en billig
mekaniker er det jo osse fint

hvad siger i ?
om ikke andet kan man jo få en gratis tur på en VFR og lidt øl med hjem

mvh Søren vfr750 87'

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-04-07 09:59

Søren Jacobsen wrote:
> Hej
> jeg mangler en vfr sagkyndig på sjælland der vil formeldst 1 ramme
> Ølbamser tage en tur på min VFR

Husk nu at du først skal udlevere bamserne efter prøveturen

/jim