Gæld i MC - og salg
Fra : Niels Pein

Dato : 01-04-07 15:08

Hej gruppe

Hvis man har gæld i sin MC, og man sælger den i dag kl. 17 f.eks. (jeps,
haster, sorry), hvad så? Man kan indfri gælden på mandag, men hvad er
køberens garanti for at man gør det?
Hvordan plejer man at forholde sig i den situation?
--
På forhånd tak
Niels Pein

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 01-04-07 15:12

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køberens garanti for at man gør det?
> Hvordan plejer man at forholde sig i den situation?

Som køber, så ville jeg nok lige vente til imorgen og så gå med hen i banken
og betale. Eller overføre pengene direkte til banken efter aftale med dem.
Hilsen Matthias

Fra : Niels Pein

Dato : 01-04-07 15:41

"Matthias H Matthiessen" skrev ...

> [...]
>
> Som køber, så ville jeg nok lige vente til imorgen og så gå med hen i
> banken og betale. Eller overføre pengene direkte til banken efter aftale
Den er finansieret gennem Nordea Finans, og min kone har konto i Nordea
Bank. Det er vist individuelle selskaber, men det skulle jo nok kunne lade
sig gøre med noget overførsel mellem konti.

Hvad gør man så, hvis køber ikke har tid i bankens åbningstid?
--
Venlig hilsen
Niels

Fra : Armand

Dato : 01-04-07 16:07

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad gør man så, hvis køber ikke har tid i bankens åbningstid?

Man kan ikke give andet end løfter, men de er ikke nok hvis du i nat
pludselig bliver uhæderlig, eller for den sags skyld at du glemmer at trække
vejret :-|

Køber skal være godtroende for at det lader sig gøre!

--
Armand.