Big brother is watching you
Fra : bøv

Dato : 01-04-07 11:08

Så er det alvor.!!!!!

Fra d 1/6-2007 skal alle ny indregistrerede mc´er over 500 ccm, have
installeret Green tooth satelit tracking, til overvågning af hastigheden.
Der bliver oprettet et speciel overvågnings kontor med ca. 30 nye jobs.
Ovenstående er sakset fra danske statstidende nr. 4
Jeg tror sgu jeg sælger hondaen og køber en racercykel.

ØV.!!!!!!!!!

Jan

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-04-07 11:12

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det alvor.!!!!!
>
> Fra d 1/6-2007 skal alle ny indregistrerede mc´er over 500 ccm, have
> installeret Green tooth satelit tracking, til overvågning af >hastigheden.

ikke fra den 1/4 ?

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-04-07 11:15

bøv skrev:
> [...]
> Ovenstående er sakset fra danske statstidende nr. 4
> Jeg tror sgu jeg sælger hondaen og køber en racercykel.

Jup desværre....

Og for at sikre at overvågningen er effektiv her man hyret en tidligere
KGB chef Ran Slipra til at løbe overvågningen igang, så den bliver
optimal i forhold til at få straffet de formastelige.

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 12:17

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> KGB chef Ran Slipra til at løbe overvågningen igang, så den bliver optimal
> i forhold til at få straffet de formastelige.

Ran Slipra................LOL...............den var sq go'

/HKL, ZX10R

Fra : Finn

Dato : 01-04-07 15:57

Han hedder Ran Slirpa

Finn VFR800

Fra : H&M

Dato : 01-04-07 12:30

> Fra d 1/6-2007 skal alle ny indregistrerede mc´er over 500 ccm, have
> installeret Green tooth satelit tracking, til overvågning af hastigheden.
> Der bliver oprettet et speciel overvågnings kontor med ca. 30 nye jobs.

Føj det lyder grimt.....Man kan heller ikke være i fred nogen streder
mere....

P.S. Sidder og venter på at nogen poster en Aprilsnar......