Malerklemmen i dag
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 01:03

Nogen der kikker forbi ?

Kommer på den lille

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11178

Mvh.
Dennis

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-04-07 03:16

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote in message
> Nogen der kikker forbi ?
>
> Kommer på den lille
>
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11178
>
> Mvh.
> Dennis

Jeg regner med at ligge og råboble på det pågældende tidspunkt, så jeg
dukker nok ikke op.
Det *kan* dog være at makkeren gør, men det skal jeg ikke kunne sige med
sikkerhed.
Men du må have en god tur, det er jo lige om hjørnet fra dig - skal fruen
ikke med?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - jaja...nejnejnej...*rysten på hovedet*...

Fra : Bongo

Dato : 01-04-07 04:13

> Kommer på den lille

Kommer på en sort TDM 900, ses

Vh Bongo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-04-07 06:58

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:
> Nogen der kikker forbi ?
>
> Kommer på den lille

Er det nu jeg som samvittighedsfuld samfundsborger skal råbe pædofil?

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Bongo

Dato : 01-04-07 07:57

> Er det nu jeg som samvittighedsfuld samfundsborger skal råbe pædofil?

ROFL.....

Fra : Rene Joergensen

Dato : 01-04-07 07:59

Dennis Hellan Pedersen (4690) <dhp> wrote:

Hej Dennis,

> Nogen der kikker forbi ?

Hvad tid påtænker du at lette hjemmefra?

--
-René

Fra : KV

Dato : 01-04-07 10:39

> Nogen der kikker forbi ?

Jeg har før set nogen skrive om den Klamme, men hvad er det lige der er så
specielt ved den?

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 10:54

> Jeg har før set nogen skrive om den Klamme, men hvad er det lige der er så
> specielt ved den?

Nu er er det ikke Klamme, men derimod Klemme, da stedet hedder Malerklemmen.
Det er et Traktørsted ude på Lars tynds... marker hvor der første Søndag i
måneden mødes en masse MCister for at udveksle historier og sparke lidt dæk.
c",)
Prøv at mød op måske især idag, da der sikkert vil være sort af mennesker,
pga. det gode vejr.
Du får lige et link til stedet.
http://www.malerklemmen.dk/

/Bo

Fra : KV

Dato : 01-04-07 12:34

> Nu er er det ikke Klamme, men derimod Klemme, da stedet hedder
> Malerklemmen.

Hov ups, der sneg sig vist en tyrkfejl ind - jeg mente naturligvis også
"Klemme"

> Du får lige et link til stedet.
> http://www.malerklemmen.dk/

Tak tak.

Fra : Bongo

Dato : 01-04-07 10:57

> Jeg har før set nogen skrive om den Klamme, men hvad er det lige der er så
> specielt ved den?

Kaffe, kage, (hvis man har lyst) sparke dæk, masser af motorcykler. Ligesom
Karolinelund.

http://malerklemmen.dk/

Vh Bongo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-04-07 11:09

Bongo skrev:

> Kaffe, kage, (hvis man har lyst) sparke dæk, masser af motorcykler. Ligesom
> Karolinelund.

Karolinelund er tivoli i Aalborg, der sker ikke en sk!/) der er
relateret til MC

Karoline er derimod et cafeteria nær den gamle lillebeltabro, på
"hovedvej 1"

http://www.highways.dk/danmark/hovedvej1/146,0_karoline.html

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Bongo

Dato : 01-04-07 20:33

> [...]
> til MC
>
> Karoline er derimod et cafeteria nær den gamle lillebeltabro, på "hovedvej

Det var ikke mig der startede:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/search?hl=da&group=dk.fritid.motorcykel&q=Karolinelund
:)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-04-07 21:01

Bongo skrev:

> Det var ikke mig der startede:
> http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/search?hl=da&group=dk.fritid.motorcykel&q=Karolinelund
> :)

d'et f'anm'e uhyggeligt

Nå men så r misforståelsen da rettet

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 11:35

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til MC
>
> Karoline er derimod et cafeteria nær den gamle lillebeltabro, på "hovedvej

O'kay....... og når vi nu er ved Karoline, er det så den sidste Søndag i
måneden eller den 4. Søndag i måneden ?

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Grunnet

Dato : 02-04-07 17:32

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> O'kay....... og når vi nu er ved Karoline, er det så den sidste
> Søndag i måneden eller den 4. Søndag i måneden ?

Sidste søndag i måneden.

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere m/motor, men intet om MC)

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 17:17

Hej.

Så er der lagt lidt billeder på http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1536 ,
der kunne sagtens have været flere, men der gik lidt snak i den
jeg rendte ind i Knud Dam , Steen Grupy og Bongo , det var hyggeligt
......... Der var rigtig mange, lige så mange som på en god sommer dag .....

Fra : Knud Dam

Dato : 01-04-07 19:16

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:5c88b$460fdaff$55183f7d$4918@news.arrownet.dk...

> Så er der lagt lidt billeder på http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1536 ,
> der kunne sagtens have været flere, men der gik lidt snak i den
> jeg rendte ind i Knud Dam , Steen Grupy og Bongo , det var hyggeligt

Det var det !

; - )

KD

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-04-07 19:25

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> Hej.
>
> Så er der lagt lidt billeder på http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1536 ,

Nyd'li' arbaid' Dennis
Det er næsten som at være der selv , hvilket jeg havde satset på, men
der kom lige lidt "lokal" arbejde i vejen

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Bongo

Dato : 01-04-07 20:37

> [...]
> jeg rendte ind i Knud Dam , Steen Grupy og Bongo , det var hyggeligt
> ........ Der var rigtig mange, lige så mange som på en god sommer dag

Jep, det var hygsomt. Mange interessante maskiner. Jeg ville nu godt lige
have hilst på dig Steen, Dennis fortalte du havde været oppe (nede?) på
NSUen. Det må blive næste gang. :)

Vh Bongo

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-04-07 21:55

On Sun, 1 Apr 2007 21:36:45 +0200, "Bongo" <askfor@address.com> wrote:

Hej.

>Jep, det var hygsomt. Mange interessante maskiner. Jeg ville nu godt lige
>have hilst på dig Steen, Dennis fortalte du havde været oppe (nede?) på
>NSUen. Det må blive næste gang. :)

Det havde været gensidigt
Jeg er lidt rastløs, så når jeg har været det samme sted et stykke tid
vil jeg gerne af sted igen.
Dog først efter at have trykket på næven med dem jeg kender.
Der stod 175 Km på uret da jeg startede hjemmefra i formiddags, og 285
Km da jeg kom hjem.
Det er det længste stræk jeg har våget mig ud på med NSU'en til nu.
Det klarede den fint - Ingen olietab og ingen løse dele
Jeg er ved at køre motor til, så det foregår meget forsigtigt.
Ikke en eneste hastighedsbegrænsning er overtrådt i dag.
Nu sidder jeg med et stort smil og pudser glorien )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 22:03

Hej steen.

Du kan hente billederne på min dfmc profil.
Rigtig fin NSU du har fået banket sammen

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-04-07 22:16

On Sun, 1 Apr 2007 23:02:32 +0200, "Dennis Hellan Pedersen \(4690\)"
<dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote:

Hej Dennis.

>Du kan hente billederne på min dfmc profil.

Jeg har været der.
Billedet af NSU'en med solen i lydpotten er ret godt.
Mange tak.

>Rigtig fin NSU du har fået banket sammen

Jeg er også lidt stolt af den, selv om det har taget sin tid

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 02-04-07 00:23

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Billedet af NSU'en med solen i lydpotten er ret godt.

Kan det passe at luftfilter-gummi'et allerede har mistet sin jomfruelighed,
eller er det blot på foto'et at det ser lidt brun-nusset ud??

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-04-07 07:13

On Mon, 2 Apr 2007 01:22:31 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Kan det passe at luftfilter-gummi'et allerede har mistet sin jomfruelighed,
>eller er det blot på foto'et at det ser lidt brun-nusset ud??

Ja, det passer.
Jeg ved ikke hvorfor, jeg har ikke fumlet rundt med det med beskidte
finger, det har ikke fået olie, højst lidt benzin fra den gang
svømmeren løb over pga. en utæt nåleventil.
Jeg kunne overveje at købe et sort, men det passer ikke rigtigt.
Jeg kan prøve at pille det af og putte det i clorin.
Jeg prøver lige

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Bongo

Dato : 02-04-07 08:06

> Steen Gruby

Er din NSU den du kørte på i 56 eller fandt du en ''ny'?

Vh Bongo

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-04-07 08:19

On Mon, 2 Apr 2007 09:05:58 +0200, "Bongo" <askfor@address.com> wrote:

Hej.

>Er din NSU den du kørte på i 56 eller fandt du en ''ny'?

SÅ gammel er jeg trods alt ikke
NSU'en er født i '56, og var min i '64, og altså, nu igen.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Bongo

Dato : 02-04-07 09:28

> SÅ gammel er jeg trods alt ikke
> NSU'en er født i '56, og var min i '64, og altså, nu igen.

Syntes nok der var et regnskab det ikke gik op :) , men igen, er det den
fysisk samme maskine?

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-04-07 09:32

On Mon, 2 Apr 2007 10:28:08 +0200, "Bongo" <askfor@address.com> wrote:

Hej.

>Syntes nok der var et regnskab det ikke gik op :) , men igen, er det den
>fysisk samme maskine?

Yes Sire.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-04-07 22:01

On Sun, 1 Apr 2007 18:17:19 +0200, "Dennis Hellan Pedersen \(4690\)"
> [...]

>jeg rendte ind i Knud Dam , Steen Grupy og Bongo , det var hyggeligt
>........ Der var rigtig mange, lige så mange som på en god sommer dag .....

Tak for sidst - Smadder hyggeligt.
Jeg har set dine billeder - Jeg snupper lige dem af Rudge til mit
arkiv - Den er en sjældenhed.
Jeg fik også "Nærkigget" Knuds meget fine ombygning.
Det blev min beundring for projektet ikke mindre af

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo