Bakkeåbning 2007...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-03-07 08:39

....så er der billeder på min BMW-hjemmeside.
Siden er temmelig grafiktung, så er I advaret.

Enjoy!

Venlig hilsen

Aragorn_DK, der nu vil ind og have sin velfortjente nattesøvn, efter næsten
tre timers kamp med en uhyggeligt langsom upload, der gik i ged hele tiden.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - godt så, det er næste projekt!

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-07 21:02

On Sat, 31 Mar 2007 09:39:26 +0200, Aragorn Elessar wrote:

> Enjoy!

0217 Hvide bukser, og så på en fladjernsræser, så er man sgu' optimist
;-D

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-03-07 22:06

meddelelse news:37bl9tbtslgz.ho5zbujqtvbl.dlg@40tude.net...

> 0217 Hvide bukser, og så på en fladjernsræser, så er man sgu' optimist
> ;-D

Med fare for at virke dum - hvorfor?

ScooterBo

Fra : Steen Gruby

Dato : 31-03-07 22:16

On Sat, 31 Mar 2007 23:05:49 +0200, "Bo Nielsen"
<bonielsen@stofanet.dk> wrote:

Hej Bo.

>Med fare for at virke dum - hvorfor?

Det var sådan en der brændte et mærke i mine Wrangler læderbukser
tilbage i 60'erne.
Hvordan tror du så at den "Undulerer" et par hvide jeans

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-03-07 22:48

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbage i 60'erne.
> Hvordan tror du så at den "Undulerer" et par hvide jeans

- rimelig effektivt vil jeg tro

ScooterBo

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 08:07

On Sat, 31 Mar 2007 23:15:40 +0200, Steen Gruby wrote:

> [...]
> tilbage i 60'erne.
> Hvordan tror du så at den "Undulerer" et par hvide jeans

For ikke at snakke om "benzinstøv" fra det stortset manglende luftfilter,
samt olietågen fra de notorisk utætte vippearmstætninger. Jo-vist, jeg har
været der.

Fra : Bongo

Dato : 31-03-07 22:20

> Med fare for at virke dum - hvorfor?

Ja, nu har vi jo Vanish. lol

Vh Bongo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-04-07 03:12

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in
message news:37bl9tbtslgz.ho5zbujqtvbl.dlg@40tude.net...

> 0217 Hvide bukser, og så på en fladjernsræser, så er man sgu' optimist
> [...]

Hæhæh, desværre er billedet af herren på den skønne gamle Nimmer blevet
uskarpt, men hvis det nu ikke forholdt sig sådan, så ville I have kunnet se
at det var mandens arbejdsbukser.
Han er enten tømrer eller murer - for hvis han var maler, ville de bowser
sgutte ha' set så hvide ud! Så det gør vist ikke så meget med de hvide
bukser, hvis der skulle ske noget med nimmeren, der krævede lidt skruen og
fedten rundt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk ...ingen kommentarer...

Fra : Bo Nielsen

Dato : 01-04-07 16:32

> [...]
> sgutte ha' set så hvide ud! Så det gør vist ikke så meget med de hvide
> bukser, hvis der skulle ske noget med nimmeren, der krævede lidt skruen og

Det kan måske endda forklare netop valget af kørebeklædning

ScooterBo